tjejen varit otrogen, hur hantera?
Hejsan
Lite bakgrund:
Har varit tillsammans med min tjej i 2 år.
Kom på henne varit otrogen med sin arbetskamrat, dem har pussats och hånglat och pratat på sms.
jag konfronterade henne och hon erkände så klart.
jag blev så klart, ledsen, arg, och besviken.
var en chock så klart. Jag var förvirrad och visste inte vad jag skulle göra. hon stannade ca 2 dagar och vi pratade mycket, vi pratade mycket. Man slutar ju inte älska någon bara sådär.
sen så åkte hon iväg, så vi var ifrån varandra 2 dagar, sen kommer hon tillbaka. vi pratar lite till.
sen så säger vi att det är slut, och hon åker iväg igen. men kommer sen tillbaka ännu en gång.
Hon säger att hon vill fixa detta och vi bestämmer oss för att fixa det.
Så just nu är vi fortfarande tillsammans, men självklart är inte saker och ting som dem var innan, det går upp och ner.
men så ikväll(några dagar efter att vi bestämt att vi ska försöka fixa det) så säger hon att hon vill gå ut med sin tjej kompis, jag säger som det är att jag inte riktigt uppskattar det just nu, men jag(svag) säger att det är okey.
Vad jag vill ha ut av detta inlägg är att få synpunkter från andra.
Jag känner så klart nånstans där inne att jag bara borde lämna henne.
Jag fortsätter ju bli sårad utav henne!
Men så klart nånstans att jag är rädd för att jag gör ett misstag.
Tror också att jag är rädd helt enkelt för att bli ensam.
Jag har familj jag kan prata med, men inte så många vänner.
Jag vet att jag inte kan vara kvar i detta förhållandet bara för att jag känner att jag behöver närheten.
Är så kluven, vi har ju sagt att vi ska försöka fixa detta. men känner inte att jag får den responsen jag behöver få från henne.
känns som hon inte respekterar mig längre.
Jag förstår att detta kanske är henens sätt att hantera det på, men det hjälper inte mig.
råd uppskattas!