• Kriiss21

Ung kille söker milf

Hej, är en 22 årig man i sina bästa dagar. Nu är det så här att jag tycker 28+ mammor är så sjukt sexiga. Frågan är bara, vart träffar man dem? ska man börja flirta i kyldisken på Ica? Dejtingsidor är jag inte så positiv till. Sen vet jag inte varför men känns som att man kommer bli avvisad bara pga åldern. Jag ser bra ut, har en vältränad kropp och bra självförtroende. Någon med erfarenhet som har något bra tips?

Eller kanske någon här är intresserad?

• Svar på tråden Ung kille söker milf
  • Anonym (Undrar)
    Kriiss21 skrev 2016-01-24 12:37:31 följande:

Hej, är en 22 årig man i sina bästa dagar. Nu är det så här att jag tycker 28+ mammor är så sjukt sexiga. Frågan är bara, vart träffar man dem? ska man börja flirta i kyldisken på Ica? Dejtingsidor är jag inte så positiv till. Sen vet jag inte varför men känns som att man kommer bli avvisad bara pga åldern. Jag ser bra ut, har en vältränad kropp och bra självförtroende. Någon med erfarenhet som har något bra tips?

Eller kanske någon här är intresserad?

Varför inte intresserad av någon i din egen ålder?
  • Anonym (n)

28+? Det är väl ingen ålder. Skiljer ju bara 6 år från dig 

• Anonym (Hmm)

Kan väl bara vara så det är .. jag raggade på äldre damer i min ungdom, med större åldersskillnad än vad som anges här. Jösses vilka åkningar jag upplevde!!
    Som mest 15 år äldre - hon var övernöjd och jag också.
    Idag har jag en tjej som är ett år yngre än mig - ex var två år äldre..
    Man ska nog ha så liten skillnad som möjligt för förhållande men för rent sex - GO!!

Svar på tråden Ung kille söker milf