• Anonym (Hjälp)

Hjälp, jag är som mest sexuellt intresserad av 15-18 åriga tjejer

Hjälp, jag är som mest sexuellt intresserad av 15-18 åriga tjejer, jag är själv 22 år.

Jag önskar jag kunde tända lika mycket på äldre tjejer som yngre tjejer men det går inte för min egen del, jag kan bli sexuellt intresserad av tjejer upp till 45 års åldern... Men det är som mest troligt att jag blir sexuellt intresserad av 15-18 åringar, jag ser snygga & heta 15-18 åringar hela tiden, som jag kan minnas så har jag varit sexuellt intresserad av dom i säkert 7 år nu, sedan jag själv var 15 år alltså.

Vad kan jag göra? Jag drömmer hela tiden om att få ha sex med 15-18 åringar, jag skulle bli mycket deprimerad den dagen jag blir för gammal för att kunna ragga på dom, när är jag för gammal för att ragga på 15-18 åringar?

Vad kan jag göra för att sluta bli sexuellt intresserad av dom?

Försök svara på alla frågor, jag är seriös med tråden.

• Svar på tråden Hjälp, jag är som mest sexuellt intresserad av 15-18 åriga tjejer
  • Anonym (Meh)

Vad är det med dom som är så upphetsande?

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (Meh) skrev 2016-01-25 17:08:39 följande:

Vad är det med dom som är så upphetsande?

Vet inte, dom är bara så snygga & heta.
  • Anonym (sebbe)

Det är väl helt normalt. Dina preferenser kommer säkerligen förändras med åren, du är bara 22. Och du kan ju bli attraherad av äldre också säger du ju.

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (sebbe) skrev 2016-01-25 17:16:15 följande:

Det är väl helt normalt. Dina preferenser kommer säkerligen förändras med åren, du är bara 22. Och du kan ju bli attraherad av äldre också säger du ju.

Aa jag kan bli attraherad av äldre, men inte i lika stor utsträckning som med unga tjejer på 15-18 år... Jag ser det mycket svårt att mina preferenser på tjejer skulle förändras med åldern, blir bara ledsen av tanken att jag håller nästan på att bli för gammal för att ragga på 15 åriga tjejer, jag vill kunna ragga på 15 åriga tjejer för gott, jag vill kunna ragga på dom hela tiden och lyckas ibland också trots min stigande ålder.
  • Anonym (Hjälp)
    Men är det okej om jag raggar på 16 åriga tjejer när jag är ungefär 30 år? Jag tror allvarligt inte att min smak kommer förändras med åldern.
  • Anonym (Peter)

Jag tror dessvärre inte att det går över. Är själv 42 och tänder mest på tjejer mellan 15-19 år... De riktigt unga tjejerna kan man kanske glömma när man är i min ålder, men många gymnasietjejer längtar ju efter en mer manlig och erfaren älskare.

• Anonym (dongetit)

hahahaha. vad är problemet?

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (dongetit) skrev 2016-01-25 19:08:32 följande:

hahahaha. vad är problemet?

Man accepteras inte av samhället när man raggar på så unga tjejer när man är 25, 30, 35 osv.
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (Peter) skrev 2016-01-25 18:26:41 följande:

Jag tror dessvärre inte att det går över. Är själv 42 och tänder mest på tjejer mellan 15-19 år... De riktigt unga tjejerna kan man kanske glömma när man är i min ålder, men många gymnasietjejer längtar ju efter en mer manlig och erfaren älskare.

Vad kan man göra när man är i din ålder och suktar efter 15-17 åriga tjejer?
  • Asirna

Va fan var inte så fånig! :)

Jag är 22 år och min partner är 26 men fyller 27 ett halv år senare än mig.

Tjejer är oftast mognare än killar så vad skadar det med någon som är 4 år yngre än dig?

Gush, trodde först det var en gubbe på 40 år som skrev detta när jag läste rubriken..

Svar på tråden Hjälp, jag är som mest sexuellt intresserad av 15-18 åriga tjejer