Fotograf + Administratör - lön?
Hej,
Jag är provanställt på ett företag i centrala Stockholm. Jag är en tjej på snart 25 år, som har gått gymnasiet (media) samt kurser 1,5 år på universitetet (dock inte om det jag jobbar inom nu.) Detta är mitt första heltidsjobb och jag har innan detta haft eget företag i 4 år - så jag har erfarenhet kring de administrativa delarna, har även haft två extrajobb (men inte inom branschen jag jobbar inom nu.)
Jag är provanställd på sex månader och har nu snart jobbat klart dessa. Det känns dock som de är väldigt nöjda med mig så jag ser ingen anledning till att jag inte kommer att få jobba kvar. Jag frågade om en ingångslön på 23 000 kr på arbetsintervjun, men de prutade till 20 000 kr när de berättade att jag fick jobbet.
Mina arbetsuppgifter är väldigt blandade så det är därför väldigt svårt för mig att veta vad jag egentligen "bör ha". Detta är vad jag gör:
* Fotograferar produkter + redigerar i Photoshop (har utbildning & erfarenheter inom detta)
* Har hand om företagets nyhetsbrev, hemsida & Facebook
* Letar nya sätt att marknadsföra företaget
* Bokar och har hand om transporter
* Paketerar prover
* Betalar och har hand om fakturorna (ej bokföring) samt fakturering
* Är ansvarig för att svara i telefon
* Är marknadsassistent åt försäljarna och hjälper dem med det de behöver hjälp med
Om det är så att jag blir "fast anställd" efter att min provanställning är slut, bör jag förhandla mig till en högre lön eller är lönen bra? Jag är bara nyfiken och skulle vilja ha lite olika syner på detta.
Förresten: Vad skulle man kunna säga att min arbetstitel är? Jag vet ju som sagt knappt själv, haha. Tack på förhand!