• MariaMini

BF juni 2016

Hej :) tänkte skapa en tråd för oss som är beräknade i juni 2016 :) jag heter Maria och bor i Borås med min kille och längtan är stor efter våran lilla bebis :)

• Svar på tråden BF juni 2016
  • MrsLovisa

Hej ????

Jag väntar mitt andra barn med bf 20/6 kanske jag kan hänga på här? Bor dock i Kalmar...

Har en son innan som nu är 11 månader så det blir pseudotvilligar :-P

• MrsLovisa
    MariaMini skrev 2016-02-25 21:52:47 följande:

Har ni kollat vad det blir en pojke eller flicka ?

Gick inte att se Var så med sonen oxå, mina barn kniper tydligen för hårt med benen hahaha!
  • MariaMini
    MrsLovisa skrev 2016-02-26 08:29:23 följande:

Gick inte att se Var så med sonen oxå, mina barn kniper tydligen för hårt med benen hahaha!

Hehe ja dom kan vara lite små busiga i magen , vi har inte velat ta reda på könet så det blir en överraskning. Vi var även på tillväxt kontroll och skulle kolla på 3D med men lilla plutten höll sina händer för ansiktet hela tiden fast att vi försökte skaka om lite på magen för att väcka han/hon :)
  • MrsLovisa
    MariaMini skrev 2016-02-26 09:51:15 följande:

Hehe ja dom kan vara lite små busiga i magen , vi har inte velat ta reda på könet så det blir en överraskning. Vi var även på tillväxt kontroll och skulle kolla på 3D med men lilla plutten höll sina händer för ansiktet hela tiden fast att vi försökte skaka om lite på magen för att väcka han/hon :)

Hahaha nä men gud!! Va trist Har aldrig gjort 3D, det hade varit lite spännande.

Jag ska på glukosbelastning och träffa min bm den 7/3, ska bli spännande att få höra hjärtat och se hur snabbt det slår Fick riktiga sparkar av lill* imorse!! Helt underbart! Glömt hur det var... blir nog en vilding till hehe
  • MariaMini

[quote=76379292][quote-nick]MrsLovisa skrev 2016-02-26 11:15:37 följande:[/quote-nick]

Hahaha nä men gud!! Va trist Har aldrig gjort 3D, det hade varit lite spännande.

Jag ska på glukosbelastning och träffa min bm den 7/3, ska bli spännande att få höra hjärtat och se hur snabbt det slår Fick riktiga sparkar av lill* imorse!! Helt underbart! Glömt hur det var... blir nog en vilding till hehe

Okey jag har varit denna veckan och tagit prover och jag och min kille fick då med lyssna på hjärt ljudet :) är så häftigt att få höra det slå :) vi hörde på hjärtat första gången i vecka 20 eller 22 med på Mvc besöket :) hehe ja våran blir nog en liten sjövild bebis sparkar hårt flera gånger om dagen :) är så himla mysigt att känna sparkarna :)

• MrsLovisa

Jaha du har fått vara på ett besök v20 eller 22? Så var det med min son med men nu verkar de dragit ner på allas besök... jag ska dit om 1.5 vecka och är då i v26, har inte varit hos min barnmorska sedan v12 känns ju som de är dax att föda snart :-P

• MariaMini

[quote=76379527][quote-nick]MrsLovisa skrev 2016-02-26 12:33:26 följande:[/quote-nick]

Jaha du har fått vara på ett besök v20 eller 22? Så var det med min son med men nu verkar de dragit ner på allas besök... jag ska dit om 1.5 vecka och är då i v26, har inte varit hos min barnmorska sedan v12 känns ju som de är dax att föda snart :-P

Vi är och besöker Mvc en gång i månaden :) konstigt att dom inte gör så för dig, det är ju som du säger att snart ska man ju nästan föda hehe

Då kommer ni säker att få lyssna på hjärtat på lilla bebisen :)

Man börjar märka nu på kläderna att dom är för "små" hehe nu när magen börjar växa fort :)

• MariaMini
    MrsLovisa skrev 2016-02-26 12:33:26 följande:

Vi är och besöker Mvc en gång i månaden :) konstigt att dom inte gör så för dig, det är ju som du säger att snart ska man ju nästan föda hehe

Då kommer ni säker att få lyssna på hjärtat på lilla bebisen :)

Man börjar märka nu på kläderna att dom är för "små" hehe nu när magen börjar växa fort :)
Svar på tråden BF juni 2016