Vart kan man bo om man studera i Linköping?
Hej, på er!
Min tjej kommer studera i Linköping universitet, så vi behöver råd och typs om vart kan man bo? Vi tänker på en lite hyresrättslägenhet men gärna området det är lugn och ro.
Hej, på er!
Min tjej kommer studera i Linköping universitet, så vi behöver råd och typs om vart kan man bo? Vi tänker på en lite hyresrättslägenhet men gärna området det är lugn och ro.
Hyres eller bostadsrätt?
Gissar ni inte har några köpoäng?
Hej, på er!
Hej, Sandra!
Vi har inte råd för en dyr lägenhet där för vi bor gärna lite utanför stan. Min tjej kan åka buss till skolan. Vi ville bo nånstans där min tjej kan sitta i lugn och ro för att plugga. Min tjej vill bli mattelärare först och kanske forskare i framtiden. Jag skulle jobba inom industri vilket jag utbildade mig för. Tack för dina svar.
Beroende på hur långt ifrån stan ni vill bo kan ju kolla lägenheter längst östgötapendelns stopp.
Bla. Mjölby, Mantorp, Vikingstad, Linghem osv.
Hej, Kaej!
Vi tänker att en kvart eller 20 minuter till skolan skulle vara bra.
Hej, Kaej!
Vi tänker att en kvart eller 20 minuter till skolan skulle vara bra.
En opraktisk sak med Linköping är att i princip alla bussar utifrån går in till Resecentrum, och därifrån tar det ca 20 minuter till Campus Valla. Alltså är det rätt opraktiskt att bo utanför stan, för restiderna blir onödigt långa.
En del landsortsbussar stannar i Mjärdevi nära universitetet tror jag. Kolla upp på Östgötatrafikens hemsida, bussar jag gissar på är de från Slaka, Skeda, Nykil, Rimforsa.
Hej på er!
Hur stor i chansen att få en bostad i Lambohov, vi tänker oss att bo i en lägenhet c,a 35 - 40 kvadratmeter. Jälv har går ut på internet och kollar men det verkar svårt att få tag en lägenhet där
Hej på er!
Hur stor i chansen att få en bostad i Lambohov, vi tänker oss att bo i en lägenhet c,a 35 - 40 kvadratmeter. Jälv har går ut på internet och kollar men det verkar svårt att få tag en lägenhet där
Hej Buobä!
Tack för typs har gjort precis att står i kö
Hej på er!
vet ni vilket området i Mjölby är lugn? och vilket området ska man undvika?