• Times

Anal-orgasm

Eller skriver man analorgasm?

Oavsett, det finns ju! Trodde det var en myt. Min tjej får vaginala orgasmer nästan varje gång, utan stimulans direkt på klitoris. Vilket för mig är helt nytt. Men i söndags var vi lite berusade på vin och till en början gick det inte så bra med analsex så vi körde på med "vanligt" sex.

Men efter en stund hamnade vi där igen och det gick mycket bättre och det slutade med att hon kom! Väldigt speciell känsla sa hon efteråt och väldigt öm på jobbet dagen efter. Men hon vill ha mer.

Fler som upplevt detta? Känns som Vi är helt nya på sex efter denna upplevelse och längtar tills nästa gång.

Må väl gänget!

/Times

• Svar på tråden Anal-orgasm
  • ErnstHugo

3 av 4 jag haft analsex med har fått orgasm. Den fjärde är naturligtvis min fru, som inte gillar analsex >

• Anonym (Kille)

Min tjej kommer ofta av analsex, dock brukar hon pilla lite på klittan under tiden men ofta tar det bara ett par minuter av anal penetration innan hon får orgasm. Inte alls likt vaginala samlag vi har där hon typ inte kommer alls utan extra simulation av klittan och det tar ofta mycket längre tid så.

Vi är ganska nya på detta med analsex. Har varit tillsammans 12 år men senaste året som vi provat analt och vi gillar det båda. (Som tur är)

• Times

Häftigt! Innan, i tidigare förhållanden fanns endast klitorisorgasm. Nu med denna tjej behövs knappt stimulans av just klitoris för att nå orgasm!

• Alica90

I samband med endast analsex har jag faktiskt upplevt den pirriga uppbyggnads-känsla av njutning som man känner innan en orgasm, men har aldrig kommit ända fram utan att hjälpa till med onani (den kombinationen är underbar dock).

• Anonym (AnnAhl)

Jag har fått mina i särklass häftigaste orgasmer vid analsex både med hjälp av fingrar eller vibrator på klittan men även av bara kuk i analen. Trodde inte heller på det själv innan jag upplevde det. Galet skönt!

• 100kgpappa

Alla tjejer jag haft analsex med säger samma sak, mycket intensivare orgasmer, och många ggr lättare att få än vid vaginal sex.

Svar på tråden Anal-orgasm