• Anonym (quart)

Knipkulor?

Köpte mig för ett tag sen knip kulor som va ganska stora o tunga ( kommer inte ihåg vart dock)

min fråga e nu.... jag "tappar" inte ut dom...utan dom sitter kvar där inne...oavsett hur länge jag har dom inne...

ska ja då köpa mindre o lättare?

el vad ska ja ha för några för o träna upp mig?

tips mottages!

• Svar på tråden Knipkulor?
  • Anonym (quart)

tips på små tunga knipkulor ? (inte med snöre)

• Anonym (?)

Funderar på o köpa knipkulor med, är ju bra för framtiden då man är äldre.
    Men hur ska man veta vilken storlek man ska ha? :/

• Ozzy30

Testa! Kostar inte så mycket och finns mängder av varianter.

• Asirna

Får kanske göra det när jag har lite mer pengar än nu, men hur är det tänkt man ska göra övningarna? :P

Min mormor har alltid sagt att man ska träna på att knipa ^^

• Anonym (Undrar också)

Jag undrar samma sak!! Har två svarta glaskulor (samma ben wa märke!) men har inte lärt mig använda dem.... :(

• Anonym (Blä)
    Asirna skrev 2016-01-28 04:10:10 följande:

Får kanske göra det när jag har lite mer pengar än nu, men hur är det tänkt man ska göra övningarna? :P

Min mormor har alltid sagt att man ska träna på att knipa ^^

Vet inte hur man gör med kulorna men en vanlig knipövning går ut på att börja knipa från anus och uppåt mot underlivet och inåt tills man känner att det "lyfts upp" inuti. Sen håller man kvar någon sekund och släpper sakta tillbaka. Tänk dig som en dragkedja brukar sjukgymnasten säga.
  • Anonym (quart)
    Ozzy30 skrev 2016-01-28 03:16:44 följande:

Hej,
    Min fru har dessa små knipkulor. Dom är åt det svårare hållet att hålla kvar samt att vi även ibland låter dom vara kvar inne när vi har sex.
    Rekommenderas!
    www.lyxigasexleksaker.se/knipkulor-geishakulor/ben-wa-knipkulor-black_blassballs.html

använder hon båda samtidigt eller har hon bara en åt gången när hon ska knipa?
    har ett par liknande kulor själv nämnligen
Svar på tråden Knipkulor?