• cameleon

Babybox från Kronans apotek..?

Hej alla!
    Jag skulle vilja beställa Kronans barngåva men hittar ingen information om hur man gör. (Baby/starbox från Kronans apotek). Står inget på hemsidan heller så nu funderar jag på om dom har slutat med sin box.. Är det någon som vet?

När jag googlar på den kommer jag till olika bloggar som hämtat ut sina boxar under år 2015..

• Svar på tråden Babybox från Kronans apotek..?
  • Liten2016
    cameleon skrev 2016-01-28 20:26:24 följande:

Hej alla!
    Jag skulle vilja beställa Kronans barngåva men hittar ingen information om hur man gör. (Baby/starbox från Kronans apotek). Står inget på hemsidan heller så nu funderar jag på om dom har slutat med sin box.. Är det någon som vet?

När jag googlar på den kommer jag till olika bloggar som hämtat ut sina boxar under år 2015..

Jag tror att man bara går dit och man måste vara medlem i kundklubben. De har tydligen varit restade ett tag (slut på lager), i vissa mindre butiker som inte prioriteras.
  • cameleon
    Liten2016 skrev 2016-01-28 21:01:33 följande:
    Jag tror att man bara går dit och man måste vara medlem i kundklubben. De har tydligen varit restade ett tag (slut på lager), i vissa mindre butiker som inte prioriteras.
    Åh tack för svar :)
    Jag har ingen Kronans i min lilla stad men skall ringa och höra efter om det finns i Västerås :)

Har hört att denna boxen skall vara den "bästa" så jag är ju lite intresserad..
  • Jasmin Karlsson

Ja man ska gå dit och fråga efter den (eller ring först), man ska vara medlem. Jag har inte kunnat få ut någon eftersom de inte haft den inne.

• cameleon
    Jasmin Karlsson skrev 2016-01-29 06:35:07 följande:

Ja man ska gå dit och fråga efter den (eller ring först), man ska vara medlem. Jag har inte kunnat få ut någon eftersom de inte haft den inne.

Man borde väl kunna bli medlem samtidigt när man hämtar den? Eller dom kanske blir kinkiga då.. Verkar nämligen inte gå att bli medlem på deras hemsida..

Har ni testat några andra boxar?
    Igår fick jag hem en från Babyproffsen och idag skall jag hämta en från Apotek hjärtat.
  • cameleon
    Babyheart skrev 2016-01-29 06:50:49 följande:

Jag gick till vårt apotek, blev medlem på plats och fick boxen direkt. : )

Vad bra, perfekt :)
  • Babyheart
    cameleon skrev 2016-01-29 06:42:54 följande:

Man borde väl kunna bli medlem samtidigt när man hämtar den? Eller dom kanske blir kinkiga då.. Verkar nämligen inte gå att bli medlem på deras hemsida..

Har ni testat några andra boxar?

Igår fick jag hem en från Babyproffsen och idag skall jag hämta en från Apotek hjärtat.

Liberos box som hämtas ut från Ica Maxi är den bästa hittills tycker jag. Den innehåller både blöjor, leksak, tvättservetter och en hel del annat som är jättebra att ha! : )
  • cameleon
    Babyheart skrev 2016-01-29 06:53:14 följande:
    Liberos box som hämtas ut från Ica Maxi är den bästa hittills tycker jag. Den innehåller både blöjor, leksak, tvättservetter och en hel del annat som är jättebra att ha! : )
    Den är också beställd men det är en av boxarna som tar lite tid innan man får. Jag är ju bara i v 15 så jag har lång tid kvar.

I den från Babyproffsen fick jag
    1 dreglis
    1 napp
    1 blöja
    2 gravidtidningar
    tvättmedel
    2 servetter som skulle ta bort speciella fläckar (har inte fördjupat mig i vad dom egentligen är till för än)
    två månader gratis hos Viaplay
    + olika kuponger som datumet hade gått ut på (dom flesta iaf)
  • Babyheart
    cameleon skrev 2016-01-29 06:57:16 följande:

Den är också beställd men det är en av boxarna som tar lite tid innan man får. Jag är ju bara i v 15 så jag har lång tid kvar.

I den från Babyproffsen fick jag

1 dreglis

1 napp

1 blöja

2 gravidtidningar

tvättmedel

2 servetter som skulle ta bort speciella fläckar (har inte fördjupat mig i vad dom egentligen är till för än)

två månader gratis hos Viaplay

+ olika kuponger som datumet hade gått ut på (dom flesta iaf)

Ja det finns en hel del saker i boxarna som är jättebra. Nackdelen är att nu ringer det säljare till mig flera gånger varje dag vilket är ett av villkoren för att hämta ut dessa boxar.

I Liberoboxen fick jag totalt 14 blöjor i deras två minsta storlekar. Riktigt generöst tycker jag! Det tog ett tag in i graviditeten innan jag fick mejl med koden från dem om att man kan hämta ut lådan, men det är väl värt väntan. ; )
  • cameleon
    Babyheart skrev 2016-01-29 07:08:52 följande:
    Ja det finns en hel del saker i boxarna som är jättebra. Nackdelen är att nu ringer det säljare till mig flera gånger varje dag vilket är ett av villkoren för att hämta ut dessa boxar.

I Liberoboxen fick jag totalt 14 blöjor i deras två minsta storlekar. Riktigt generöst tycker jag! Det tog ett tag in i graviditeten innan jag fick mejl med koden från dem om att man kan hämta ut lådan, men det är väl värt väntan. ; )
    Haha, jag vet! En gubbe från Tvättex har redan ringt mig och då hade jag inte ens hämtat ut boxen. Jag brukar inte svara när det är okända nr som ringer men eftersom min barnmorska ringer från okänt/privat nr så vågar jag inte låta bli :(

Det är bara och säga att man inte är intresserad och lägga på, förhoppningsvis lär dom sig väl någon gång..
Svar på tråden Babybox från Kronans apotek..?