• Anonym (Nyfiken)

Vad är skönast? Onani eller sex?

Jag har fått för mig att killar generellt sett tycker att sex är skönare än onani och kvinnor generellt sett tycker att onani är skönare än sex. Eller jag är rätt så säker på att betydligt fler kvinnor än män tycker att det är skönare att onanera än att ha sex.

Så hur ser det ut bland folket här på FL?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är skönast? Onani eller sex?
  • Anonym (Nyfiken)

Själv tycker jag att onani är skönare än sex

• Anonym (Nyfiken)

Ok skulle kanske varit mer tydlig då. Onani = med sig själv ensam. Sex = tillsammans med någon annan

• Aikido
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-01-30 13:08:01 följande:
    Ok skulle kanske varit mer tydlig då. Onani = med sig själv ensam. Sex = tillsammans med någon annan
    Jo jag förstod det. Djävlas bara med dig.

Det är olika från gång till gång. En runk kan bli jättebra ibland likaväl som det kan bli ett magplask och efter undrar man "jaha varför gjorde jag det här då?". Samma sak med sex tillsammans med någon. En del dagar fungerar det bättre, andra sämre.

Kan inte säga att det ena är bättre än det andra. Skulle inte vilja vara utan något av det.
  • Anonym (Nyfiken)

Ok, någon mer som vill kommentera?

• Pentra

Jag ser det också som att onani är sex på egen hand. ... För mig är det inte så att det ena konsekvent är skönare än det andra. Det är olika från gång till gång. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Tecum

Sex med en partner är mer än bara orgasm, det är närhet, kommunikation och att både få och ge njutning. Sex slår onani alla dar i veckan och jag förstår inte att man ens kan jämföra .

• Anonym (Nyfiken)

Tecum, du är kille va? Har förstått att sex är så mycket bättre för män att de inte ens kan jämföra det med onani medans det inte är så för många tjejer

• S c h n a
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-01-30 13:56:29 följande:

Ok, någon mer som vill kommentera?

Det beror på vad jag känner för, men för det allra mesta är sex skönare än onani. Och sen borde jag inte behöva tillägga att det är förutsatt att jag tänder på den jag har sex med, men nu gör jag det.
  • Anonym (Sugen)

För mig är det lite som att vara sugen på något. Ibland sugen på jordgubbar och andra gånger chips. Det har hänt att jag varit sugen på att onanera men inte kunnat tänka mig sex. (Kvinna)

Svar på tråden Vad är skönast? Onani eller sex?