• Anonym (TS)

Body roll och twerka

Hej,

Hur vanligt är detta: kan du twerka och göra body rolls? Dansar du sexigt?

• Svar på tråden Body roll och twerka
  • flygrl

Sexigt & sexigt...twerka kan jag men gillar det inte alls :/
    Body rolls gillar jag däremot. Kul & skönt move :)

• Anonym (TS)
    flygrl skrev 2016-01-30 20:21:04 följande:

Sexigt & sexigt...twerka kan jag men gillar det inte alls :/

Body rolls gillar jag däremot. Kul & skönt move :)

För att det ser ut som att man har kåta problem eller Hahaha ja, den är kul men jag är lite stel i ryggen, inga tips :/
  • flygrl

Nja, twerk e bara too much tycker jag. Men har man som jag dansat en del hiphop/street (mitt användarnamn anspelar lite på de) och e svart blir ju twerk typ oundvikligt. Body rolls e då snyggare och coolare enligt mig.

Både twerk och body rolls måste va svårt om man e stel i ryggen.
    Dansar du mycket? :)

• Anonym (TS)
    flygrl skrev 2016-02-01 16:32:40 följande:

Nja, twerk e bara too much tycker jag. Men har man som jag dansat en del hiphop/street (mitt användarnamn anspelar lite på de) och e svart blir ju twerk typ oundvikligt. Body rolls e då snyggare och coolare enligt mig.

Både twerk och body rolls måste va svårt om man e stel i ryggen.

Dansar du mycket? :)

Dansar väl tre ggr per vecka, hittat övningar som ska mjuka upp bröstryggen.. Ska verkligen göra de som en vana, verkar asskönt att ha en mjuk rygg. Du har det eller? Okej, ja håller med, body rolls ser snyggt ut.
  • flygrl
    Anonym (TS) skrev 2016-02-02 00:13:30 följande:
    Dansar väl tre ggr per vecka, hittat övningar som ska mjuka upp bröstryggen.. Ska verkligen göra de som en vana, verkar asskönt att ha en mjuk rygg. Du har det eller? Okej, ja håller med, body rolls ser snyggt ut.
    Wow då dansar du rätt mycket juh?! :o
    Kanske kunde typ en sjukgymnast hjälpa dig med stelheten? Fast du hade ju redan bra övningar så då blir det nog bättre med tiden.
    Antar jag har mjuk rygg. Inte funderat så mkt över det men jag e mjuk i kroppen :)
  • Anonym (TS)
    flygrl skrev 2016-02-02 00:29:02 följande:

Wow då dansar du rätt mycket juh?! :o

Kanske kunde typ en sjukgymnast hjälpa dig med stelheten? Fast du hade ju redan bra övningar så då blir det nog bättre med tiden.

Antar jag har mjuk rygg. Inte funderat så mkt över det men jag e mjuk i kroppen :)

Tycker du :) alltså det är zumba på gymmet. Vad lyxigt det låter att du har mjuk kropp
  • CarinaL26

Är inre bra på att twerka men gör det bara för min kille. Aldrig om jag är ute och dansar (vilket inte är så ofta längre).

• Anonym (TS)
    CarinaL26 skrev 2016-02-02 16:18:51 följande:

Är inre bra på att twerka men gör det bara för min kille. Aldrig om jag är ute och dansar (vilket inte är så ofta längre).

Vadå, du drar igång en liten show i vardagsrummet?
  • CarinaL26
    Anonym (TS) skrev 2016-02-02 17:16:02 följande:

Vadå, du drar igång en liten show i vardagsrummet?

Yes, när jag vill få igång honom.
  • flygrl
    Anonym (TS) skrev 2016-02-02 14:17:15 följande:
    Tycker du :) alltså det är zumba på gymmet. Vad lyxigt det låter att du har mjuk kropp
    Ah zumba...got it ;)
  • flygrl
    CarinaL26 skrev 2016-02-02 16:18:51 följande:

Kul idé! Din twerk funkar ju med din kille så du e bra
Svar på tråden Body roll och twerka