Body roll och twerka
Hej,
Hur vanligt är detta: kan du twerka och göra body rolls? Dansar du sexigt?
Hej,
Hur vanligt är detta: kan du twerka och göra body rolls? Dansar du sexigt?
Sexigt & sexigt...twerka kan jag men gillar det inte alls :/
Body rolls gillar jag däremot. Kul & skönt move :)
Sexigt & sexigt...twerka kan jag men gillar det inte alls :/
Body rolls gillar jag däremot. Kul & skönt move :)
Nja, twerk e bara too much tycker jag. Men har man som jag dansat en del hiphop/street (mitt användarnamn anspelar lite på de) och e svart blir ju twerk typ oundvikligt. Body rolls e då snyggare och coolare enligt mig.
Både twerk och body rolls måste va svårt om man e stel i ryggen.
Dansar du mycket? :)
Nja, twerk e bara too much tycker jag. Men har man som jag dansat en del hiphop/street (mitt användarnamn anspelar lite på de) och e svart blir ju twerk typ oundvikligt. Body rolls e då snyggare och coolare enligt mig.
Både twerk och body rolls måste va svårt om man e stel i ryggen.
Dansar du mycket? :)
Wow då dansar du rätt mycket juh?! :o
Kanske kunde typ en sjukgymnast hjälpa dig med stelheten? Fast du hade ju redan bra övningar så då blir det nog bättre med tiden.
Antar jag har mjuk rygg. Inte funderat så mkt över det men jag e mjuk i kroppen :)
Är inre bra på att twerka men gör det bara för min kille. Aldrig om jag är ute och dansar (vilket inte är så ofta längre).
Är inre bra på att twerka men gör det bara för min kille. Aldrig om jag är ute och dansar (vilket inte är så ofta längre).
Vadå, du drar igång en liten show i vardagsrummet?