• Anonym (anno)

har du haft små muskelvibrationer i ena benet?

som små sådana där ryck man ofta har i  ögat. På framsidan av nedre benet, känns enbart i vila o avtar om en stund, inte smärtsamt. Man får sovit  bra. Inga andra symtom ss muskelsvaghet odyl. Tror inte det är nåt farligt, då man googlar blir man ju dödssjuk. Tränar mycket. Hängt på nu i 5-6 veckor. Men som sagt under dagens lopp då jag är i farten känner jag inte av dom, utan då jag sätter mig ner märks dom. Obehaglig känsla lite. Nån som haft liknande? hur länge höll det i sig? Dom är lite synliga men inte alla. Men inte så att alla ser det, bara jag då jag stirrar på dom. Vi har det dåligt i förhållandet, stressar kring det o läste nånstans att det kan tom bero på stress...låter lite suspekt. ?

• Svar på tråden har du haft små muskelvibrationer i ena benet?
  • Anonym (Sarah)

Jag får såna hela tiden. I ansikte, i ben och mage. Ingen fara! Jag har haft så så länge jag kan minnas.

• Anonym (J)

Jag har så. Beror på hypotyreos i mitt fall.

• Anonym (B)

Jätteofta och överallt! Ofta bara några minuter men inbland på samma ställe i flera dagar.

• Anonym (anno)

Tackar så mycket för era svar. Ni som har dessa "ofta" - kan dom ligga på samma ställe flera veckor o sen försvinna? dagligen?

• Anonym (B)
    Anonym (anno) skrev 2016-01-30 19:46:13 följande:

Tackar så mycket för era svar. Ni som har dessa "ofta" - kan dom ligga på samma ställe flera veckor o sen försvinna? dagligen?

Japp. Haft tex ryck i tummen i flera veckor, i ögat, i läppen. Sen går det över. Testa magnesium!
  • Anonym (anno)

magnesium äter ja redan just pga att jag tränar så mycket. Även omega, d-vitamin, krom, cla o gröna tekapslar. Samt blodtrycksmedicin. Nån annan?

Svar på tråden har du haft små muskelvibrationer i ena benet?