• Äldre 30 Jan 19:42
    797 visningar
    2 svar
    2
    797

    Hjälp! Skötväska med öppningsbar sida

    Hej!
    Jag är på jakt efter en ny skötväska och skulle vilja ha en sån som står självt och man öppnar liksom ena väggen. En fördel om det dessutom är en skötbädd som sitter fast där, som man kan rulla ut. Jag vill kunna öppna hela sidan så allt är lätt att hitta och se. Någon som vet vad det finns för olika såna väskor? Jag har googlat så jag håller på att bli tokig.. Jag vet att jag såg en mamma som hade bloggat om en sån väska för ett tag sen, men jag kommer ju såklart inte ihåg vem..
    Snälla hjälp!
  • Svar på tråden Hjälp! Skötväska med öppningsbar sida
  • Äldre 30 Jan 20:16
    #1
    Jennifer Lidman skrev 2016-01-30 19:42:56 följande:

    Hej!Jag är på jakt efter en ny skötväska och skulle vilja ha en sån som står självt och man öppnar liksom ena väggen. En fördel om det dessutom är en skötbädd som sitter fast där, som man kan rulla ut. Jag vill kunna öppna hela sidan så allt är lätt att hitta och se. Någon som vet vad det finns för olika såna väskor? Jag har googlat så jag håller på att bli tokig.. Jag vet att jag såg en mamma som hade bloggat om en sån väska för ett tag sen, men jag kommer ju såklart inte ihåg vem..Snälla hjälp!


    Bababing daytripper deluxe! Letade nästan ihjäl mig efter en skötväska med öppningsbar sida där skötbädden sitter fast, nästan 3 veckors googlande tog det. Dock så öppnas stora facket uppifrån som vanligt, antingen genom att "fälla upp" eller genom att öppna en dragkedja.
  • Äldre 30 Jan 22:18
    #2
    Hojjan skrev 2016-01-30 20:16:50 följande:

    Bababing daytripper deluxe! Letade nästan ihjäl mig efter en skötväska med öppningsbar sida där skötbädden sitter fast, nästan 3 veckors googlande tog det. Dock så öppnas stora facket uppifrån som vanligt, antingen genom att "fälla upp" eller genom att öppna en dragkedja.


    Den var fin, men inte riktigt vad jag söker. Det är viktigare hur man öppnar den än att underlägget sitter fast, för mig. :)
Svar på tråden Hjälp! Skötväska med öppningsbar sida