Flört med upptagen kollega.
Jag är mycket väl medveten om detta är etiskt och moraliskt fel jag har gett mig in på och är inte helt överens med mig själv vad jag själv tycker om mig i denna situationen. Så onödiga utskällningar och okvädningsord kan vi väl skippa, dom ger jag mig själv mer ofta än sällan.
En kollega på jobbet, är vad jag tycker och några andra kollegor tycker en aning för charmant mot mig. Denna kollega sitter i ledningen så är inte så mycket hos övrig personal på kontoret. Denne person har väl heller inte någon jättegod relation till oss utanför ledningen heller vill jag nog säga. Men jag och han har börjat klicka väldigt bra till mångas förvåning.
Jag har diskuterat detta med några närstående på jobb och dom säger att han är annorlunda mot mig än någon annan. Han hjälper mig snabbare med bekymmer även på sin fritid som då är jobbrelaterat.
Vi har pratat lite smått om att utöva en idrott ihop som han tappat sedan några år tillbaka och skulle vilja ta upp igen, han sa att han bland annat behövde komma lite hemifrån.
Denna man har alltså barn och tjej. ( Dom har några år på nacken och han är bara runt trettio, så de finns en risk/chans att dom kanske glidit isär? Jag vet faktiskt inte)
Vi har gett varandra komplimanger via sociala nätverk, att han tyckte jag var attraktiv och så vidare och detsamma tyckte då jag...
Detta är för mig ett big no no när man redan har en dam i sitt liv att säga till någon annan. Jag är kanske dock lite hård när de gäller sånt själv.
Men jag vill nog ha honom.
Eftersom han är upptagen vågar jag inte riktigt ta bort det där "noget".
Är det någon här inne som har haft en upptagen man på kroken? Hur gick det? Hur märkte ni att han faktiskt var intresserad på riktigt eller bara intresserad av att vet att han "still got it" liksom? Jag somsagt är väldigt arg på mig själv både etiskt och moraliskt så snälla skippa pikarna. Jag vill bara kolla andras erfarenheter och historier.
Säkert superrörigt inlägg för er, men säkert någon här som kan relatera och ge några goda råd.