mina barn kommer altid ut i v.24!!
man kanske inte räknar detta som upprepande missfall men ganska likt är det ju iaf.
mina 2 barn har både kommit ut i v.24! min son lever men hans storesyster dog strax efter förlossningen. fick barnen med 10 månaders mellanrum. det man upptäckte var att jag känndes mjuk under hela graviditerna men inre cervix var stängd ändå upp till v.22 båda gångerna. hade ett antal blödningar i båda graviditerna typ i v.12. sen hade jag inga konstiga symptom förutom då jag kom upp i v.22 då började blödningarna igen och jag blev inlagd, och började öppna mig. det man kan säga nu efter är att båda gångerna fann de tecken på infektion och första gången lossnade moderkakan 40% andra gången lossnade en liten kant. men vad kan det bero på att moderkakan losnade? och tecken på infektion? det kan dom inte svara på och har egentligen inte fått prata med någon om detta heller, det enda dom säger att nästa gång ska jag få cerklage men själv tror jag inte det skulle hjälpa. borde jag oxå be om en utredning eller ska jag aldrig mer bli med barn? tacksam för svar!