• Anonym (Sugen brud)

Pulserar killars penisar?

Hej! Jag har en kompis, som jag är så jävla tänd på att det är sjukt. Det är mitt ex bästa vän också så det skulle ju va att bryta mot lagen typ.

Anyway, han och jag var ute och festa nu i helgen, och vi skulle sova hos mitt ex(vi är fortfarande grymt bra vänner), mitt ex hade också druckit mycket och hade somnat i soffan och gick inte väcka, så jag och min kompis går och lägger oss i sängen och efter ett tag lägger han sig och skedar med mig och håller om mig, väldigt nära, då känner jag det som att det pulserade i hans kuk. Jag tror aldrig jag varit så kåt i hela mitt liv, jag va det innan också såklart haha men nu kände jag inget annat alltså. Jag kände dock inget stånd, tänkte för mycket på han haha. Vi hade kläder på oss då vi bara hade ett täcke.

Jag vill bara veta om killars kuk pulserar/dunkar när dom är kåta, jag behöver verkligen ett "ja" haha.

• Svar på tråden Pulserar killars penisar?
  • Anonym (123)

Inte så mycket av endast blodflöde. Finns dock en muskelrörelse killar kan göra som under stånd gör att kuken åker uppåt. Förmodligen detta han gjorde. 
    Samma rörelse som killar gör när de ska få ut det sista när de kissar

• Anonym (Ja)

Klart dom kan pulsera, Sven om dom är slags fast man är k*t

• Anonym (Sugen brud)

Måste han ha varit kåt då? kuken kan inte få såna ryckningar ibland bara eller?

• Vinny vince

Den gör det oftast när man blir sugen, hänt mig ofta när den fåt kontakt med tjejer ????????

• Knox

De pulseringarna du beskriver kommer varje gång en kille får stånd. Det märks mest när penisen håller på att blodfyllas eller är på väg att slakna.

Gissningsvis borde han i den situationen som du beskriver varit kåt (eller lidit av tics Tungan ute).

Vill du vara säker helt säker, så är det enklare att fråga honom.

• Anders 386

Hur kan en man inte vara kåt om han skedar med en kvinna? Skrattande
    Det är väl självklart att han var kåt, annars hade han inte legat där.

• Mrs Okänd
    Anders 386 skrev 2016-02-01 10:29:23 följande:
    Hur kan en man inte vara kåt om han skedar med en kvinna? Skrattande
    Det är väl självklart att han var kåt, annars hade han inte legat där.

Tänk nu på alla män som INTE får stånd av att skeda, kvinnorna kommer nu att börja tvivla på sig själva. Männen med förresten.

Men man kan väl INTE känna en slak kuk pulsera GENOM kläderna??? Typ 4 lager tyg? Han måste ju haft stånd.
  • Anders 386
    Mrs Okänd skrev 2016-02-01 10:36:25 följande:

Tänk nu på alla män som INTE får stånd av att skeda, kvinnorna kommer nu att börja tvivla på sig själva. Männen med förresten.

Men man kan väl INTE känna en slak kuk pulsera GENOM kläderna??? Typ 4 lager tyg? Han måste ju haft stånd.
    Ja, min bedömning är också att han hade stånd. Men man kan vara kåt utan stånd också, kåtheten kan sitta i hjärnan. Men det är väl mer när man passerat 50. Solig
  • Anonym (Sugen brud)

Tack alla! Haha

Jag är ganska säker på att det va som jag trodde, han uttryckte det ganska bra igår i baksätet i min bil.

Det jobbiga är att jag inte känner mig som en dålig människa, alltså jag skulle kunna göra de 100 gånger om. Med mitt ex BÄSTA kompis, fy mig

Svar på tråden Pulserar killars penisar?