• Anonym (TS)

    Musik i iphonen - minska datamängd?

    Hur lyssnar man på musik i mobilen utan att hela datamängden försvinner i ett nafs! Jag vill lyssna på gymmet när jag springer men poff ärdatamängden slut. Lyssnar alltså på Spotify. Finns inget WI-FI :(

  • Svar på tråden Musik i iphonen - minska datamängd?
  • Anonym (TS)
    glutten skrev 2016-01-31 21:29:58 följande:

    Byt abonnemang/öka din datamängd. Alternativt lyssna bara på dina offline-spellistor.


    Måste man ha wi-fi om man lyssnar offline? Sist jag gjorde det stod det att det inte gick att spela offline :// okej... :(
  • glutten
    Anonym (TS) skrev 2016-01-31 22:54:03 följande:
    Måste man ha wi-fi om man lyssnar offline? Sist jag gjorde det stod det att det inte gick att spela offline :// okej... :(
    Du måste göra spellistan tillgänglig offline. I Spotify alltså. När du gjort det kan du spela den utan vare sig wi-fi eller mottagning. (Men datamängd räknas ju på abonnemangets/operatörens mottagning, så är du uppkopplad på - fungerande - wi-fi tas ingen av din datamängd för det du gör då.)
  • cupcakemom

    Se till att du har Spotify premium och gör spellistor tillgänglig offline.. Men efter 30 dagar måste du klicka i offline igen..... Det gör du under inställningar

  • Anonym (TS)
    cupcakemom skrev 2016-01-31 23:50:00 följande:

    Se till att du har Spotify premium och gör spellistor tillgänglig offline.. Men efter 30 dagar måste du klicka i offline igen..... Det gör du under inställningar


    Hej, skaffat premium nu o klickat i offline. Det konstiga är nu att spelar man en låt offline så slutar låten att spela efter någon minut o det blir tyst... Man får trycka på play igen sen. Vad är det som är fel? Vet du?
  • cupcakemom
    Anonym (TS) skrev 2016-02-01 14:42:56 följande:

    Hej, skaffat premium nu o klickat i offline. Det konstiga är nu att spelar man en låt offline så slutar låten att spela efter någon minut o det blir tyst... Man får trycka på play igen sen. Vad är det som är fel? Vet du?


    Har du laddat ner låtlistan också?man måste kryssa i offline på själva listan, samt även gå in och välja offline och kryssa i ladda hem via mobilnät så hela listan laddas hem..

    Funkar det ändå inte så prova uppdatera spotify
  • Anonym (TS)
    cupcakemom skrev 2016-02-01 15:09:28 följande:

    Har du laddat ner låtlistan också?man måste kryssa i offline på själva listan, samt även gå in och välja offline och kryssa i ladda hem via mobilnät så hela listan laddas hem..

    Funkar det ändå inte så prova uppdatera spotify


    Var kryssar man i ladda hem via mobilnät? Jag har sett att man kan trycka lyssna online på ens listor... Och att man ska gå online för att ladda ner. Men hittar inte var man laddar ner... Hittar mest en lista där det står "spara" "lägg roli låtlistan"
  • Sarakechi

    Hos 3 kan man lyssna på Spotify tills man dör och ingen surf dras..

  • Anonym (TS)

    Hittat nu. Man trycker inte på ens spellistor utan man går in på rubriken Spår. Där kan man ladda ner!!

  • cupcakemom
    Anonym (TS) skrev 2016-02-02 00:30:58 följande:

    Var kryssar man i ladda hem via mobilnät? Jag har sett att man kan trycka lyssna online på ens listor... Och att man ska gå online för att ladda ner. Men hittar inte var man laddar ner... Hittar mest en lista där det står "spara" "lägg roli låtlistan"


    På samma ställe som du väljer offline på inställningar bläddra ner bara...aka dock påpeka att jag har Android men menyn på Spotify borde se likadan ut...

    Om jag går in på Spotify så finns det streck upp till vänster bredvid din musik.. Där klickar jag och får upp meny sedan längst ner mitt namn och ikon för inställningar bredvid till höger... Där inne väljer jag offline samt bockar i ladda hem via mobilnät
  • cupcakemom
    Anonym (TS) skrev 2016-01-31 21:23:41 följande:

    Hur lyssnar man på musik i mobilen utan att hela datamängden försvinner i ett nafs! Jag vill lyssna på gymmet när jag springer men poff ärdatamängden slut. Lyssnar alltså på Spotify. Finns inget WI-FI :(


    Hur har det gått för dig har du fått nån ordning på det hela?
  • Anonym (TS)
    cupcakemom skrev 2016-02-17 15:23:16 följande:

    Hur har det gått för dig har du fått nån ordning på det hela?


    Tack!! Jag svarade på det i förra messet!!
Svar på tråden Musik i iphonen - minska datamängd?