• Eme91

Dags att köra C9

Hej på er! Jag ska snart köra igång med C9 och vill såklart dela med mig till så många som möjligt så tänkte skriva lite här ???? Jag ska köra igång den 10e och kommer ha special erbjudande för de som beställer i feb! Hör av er till min mejl om ni vill ha info: emelienorden91@hotmail.com ????

Har mängder med bekanta som kört detta program i 9 dagar och fått fantastiska resultat!

Såklart är det ingen "mirakel"kur som man inte behöver kämpa alls för att uppnå men man ska må så mycket bättre efter dessa 9 dagar!

Kram på er och ha en toppen dag därute!

• Svar på tråden Dags att köra C9
  • Eme91

Det är ett program framtaget av Forever living (aloe Vera). Man får ett 9 dagars program som man följer. Dag 1-2 äter mat i princip bara aloe Vera och protein dryck. Samt fiber och kosttillskott. Dag 3-9 lägger man till lunch + middag på 300 kcal styck. Det blir som en rensning av kroppen och man mår toppen efteråt, ny energi och alla jag har pratat med har dessutom gått ner en hel del i vikt! Här kan man läsa mer:
    www.foreverliving.se/fit

• RockingSkåne

Ett skit om man frågar mig. Onaturliga produkter och inget vidare resultat. 
    Det finns inga genvägar, vi vet alla vad som krävs för att gå ner i vikt. 

• BCH52
    Eme91 skrev 2016-02-02 13:02:00 följande:

Det är ett program framtaget av Forever living (aloe Vera). Man får ett 9 dagars program som man följer. Dag 1-2 äter mat i princip bara aloe Vera och protein dryck. Samt fiber och kosttillskott. Dag 3-9 lägger man till lunch + middag på 300 kcal styck. Det blir som en rensning av kroppen och man mår toppen efteråt, ny energi och alla jag har pratat med har dessutom gått ner en hel del i vikt! Här kan man läsa mer:
    www.foreverliving.se/fit

Tack, då förstår jag. Ditt inlägg är alltså reklam för en produkt du säljer. Men du, köp en annons här på Familjeliv i stället, det är ärligare.
Svar på tråden Dags att köra C9