• Anonym (Orolig)

Missfall?

Hej!

Jag är gravid i vecka 6. Redan i vecka 3 fick jag starka symtom så som ett brutalt känsligt luktsinne och smak, ömma bröst, växtvärk i livmodern, extrem trötthet, kissade jätteofta främst på nätterna, konstiga sug mm. Symtomen ökade nästan för varje dag.

I fredags försvann allt på ca 15 minuter och jag har inte fått tillbaka något än.

I måndags blödde jag jätte lite.
    Jag vet att man som gravid kan uppleva detta och att allt fortfarande är okej, men jag var med om exakt samma sak för två år sedan som slutade i ett fördröjt missfall.

Ni som varit med om detta, hur slutade det för er?

• Svar på tråden Missfall?
  • Fia 28
    Anonym (Orolig) skrev 2016-02-03 07:28:57 följande:

Hej!

Jag är gravid i vecka 6. Redan i vecka 3 fick jag starka symtom så som ett brutalt känsligt luktsinne och smak, ömma bröst, växtvärk i livmodern, extrem trötthet, kissade jätteofta främst på nätterna, konstiga sug mm. Symtomen ökade nästan för varje dag.

I fredags försvann allt på ca 15 minuter och jag har inte fått tillbaka något än.

I måndags blödde jag jätte lite.
    Jag vet att man som gravid kan uppleva detta och att allt fortfarande är okej, men jag var med om exakt samma sak för två år sedan som slutade i ett fördröjt missfall.

Ni som varit med om detta, hur slutade det för er?

Precis sådär började mitt missfall också. Men det går ändå inte att säga vad som händer just för dej.
  • Anonym (Orolig)

Aa jo, jag fattar det är omöjligt att veta vad mitt beror på ännu.

Hur snabbt försvann dina symtom när du fick missfall?

• Fia 28
    Anonym (Orolig) skrev 2016-02-03 14:00:33 följande:

Aa jo, jag fattar det är omöjligt att veta vad mitt beror på ännu.

Hur snabbt försvann dina symtom när du fick missfall?

Mina symptom försvann nästan helt innan jag började blöda. Blödde sen lite smått i 5-6 dagar innan det började komma klumpar.
  • Anonym (Orolig)

Okej, hur många dagar innan blödningen försvann dina symtom.

Sist jag hade ett sådant missfall så försvann symtomen ca en vecka innan mina små blödningar. Efter några dagar med sparsamma blödningar så fick jag mer.

• Fia 28
    Anonym (Orolig) skrev 2016-02-04 07:13:24 följande:

Okej, hur många dagar innan blödningen försvann dina symtom.

Sist jag hade ett sådant missfall så försvann symtomen ca en vecka innan mina små blödningar. Efter några dagar med sparsamma blödningar så fick jag mer.

Det vet jag inte. Går inte runt och tänker på mina symptom jämnt...
  • Anonym (Orolig)

Nä det gör man kanske inte om man inte hade det som jag, sov 15 timmar per dag, kunde inte va i affärer för alla dofter var för starka, kissade typ 5 grr per natt, mådde jätte illa och hade kraftig "växtvärk". Nä de försvann på någon timma så reagerade jag ganska snabbt på att jag inte kände mig gravid längre :(

Svar på tråden Missfall?