• BeatriceS

Det går bara inte!

Hej!

Känner bara att jag måste skriva av mig lite.

Jag och min sambo som jag är förlovad med har försökt få barn nu i ca 1 år. Det funkar inte... Så han tycker att vi ska söka hjälp för att kolla vad som är fel. Jag har varit gravid förut av misstag då jag va för ung så jag vet att jag kan tillverk iallafall. Men jag är bara så rädd att han och jag inte kan få bebis ihop. Jag har liksom gett upp detta med att försöka! Är det någon här ute som sitter i samma båt?

• Svar på tråden Det går bara inte!
  • MyDestiny

Det tog 2 år här.
    Sök hjälp och sluta oroa dig. Idag finns det så mycket hjälp att få, så barn kommer ni med största sannolikhet att kunna få.
    Vet flera i min omgivning som blivit gravida helt utan hjälp men först efter de fått påbörja en utredning. Som att det är någon spärr som försvinner? Ta det lugnt och ta hand om varandra så att inte förhållandet tar skada i jakten och hetsen att bli gravid.

• Asdfrewq

Hej! Jag har läst ditt inlägg och kände att jag kanske kan hjälpa er. Jag har ett sett med Clearblue advanced fertililetsmonitor som jag ska göra mig av med. Ingår monitorn, 40 ägglossningsstickor och 2 gravtest. Är det något du kan vara intresserad av så hör av dig!

Svar på tråden Det går bara inte!