• Anonym (Oerfaren tjej)

Första gången suga av en hårig?

Hej!

Jag är 18 år och hade på lördag tänkt att suga av min pojkvän för första gången.
    Min kille är underbar men han har aldrig rakat eller trimmat sig där nere. Jag har sugit av en annan kille innan men han var helrakad.
    Men många av mina tjejkompisar säger att någonting i stil med "man vill ju inte ha hår i maten"

Så min fråga är om det är svårare eller jobbigare att suga en orakad?
    Är era män orakade men ni gör det ändå?
    Undrar också hur sperma smakar? 
    Hoppas ni svarar så snart som möjligt för vill verkligen ge honom njutning Flört

• Svar på tråden Första gången suga av en hårig?
  • Underhill

Antar att man vanligtvis håller till lite högra upp än där håret sitter, men pungen får du se till att han rakar :) Skämt o sido :) Tror det kommer gå hur bra som helst, men jag förstår dina tankar ändå. Kör på och efter det vet du. Du kan ju tala om för honom att du hade tyckt det va hett om han rakade pungen efter det till en början eventuellt för att ge honom lite "heads up". Behöver ju inte bli en sådan stor grej av det menar jag. Jag är man så jag vet inget om att suga, men skulle tro att det inte skiljer sig så mycket från att slicka med eller utan hår. Jo, jag tycker det är trevligare om det är rakat, eller åtminstone trimmat :)...men det hade funkat med en rejäl buske med :)...bara det luktat ok och varit rent!

E vi överens så kör vi
  • Anonym (Hehe)

Han har nog inte hår på själva kuken som du stoppar i munnen. Sperma smakar typ ingenting! Är min erfarenhet. Det kan också smaka lite salt. Någon sperma jag provat var skitäcklig men är nog inte så vanligt hehe. Vet inte varför min kille inte smakar något men är glad för det :D

• Underhill
    Anonym (Hehe) skrev 2016-02-05 07:11:23 följande:
    Han har nog inte hår på själva kuken som du stoppar i munnen. Sperma smakar typ ingenting! Är min erfarenhet. Det kan också smaka lite salt. Någon sperma jag provat var skitäcklig men är nog inte så vanligt hehe. Vet inte varför min kille inte smakar något men är glad för det :D
    Skulle tro att din kille lever rätt sunt och hälsosamt, därav "smaklös" säd. Man blir och smakar ung som man äter och lever i mångt och mycket. 
    E vi överens så kör vi
  • 100kgpappa

Om du inte ska ta in hela, så är det inga konstigheter, men vill du slicka pungen så kanske det är lite trevligare om det är rakat, men det avgör du ju själv.

Om du deepthroatar så kommer du att få pubeshåren i näsan, kanske inte så mysigt.

• Frontline

Har han en kattsvans mellan benen?

På mig växer det inget här på själva kuken utan bara runt omkring och på pungen...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Rakat är bäst)

Be honom att raka sig! Det är jävligt ofräscht med killar som inte är kalrakade där nere, själv går jag bara ner på de som varit rakade.

• Anonym (Jag)

Det är ingen skillnad att suga av en hårig kille jämfört med en rakad, håret växer ju inte på själva kuken. Oroa dig inte!

• Anonym (Gasten)
    Anonym (Rakat är bäst) skrev 2016-02-05 12:37:44 följande:

Be honom att raka sig! Det är jävligt ofräscht med killar som inte är kalrakade där nere, själv går jag bara ner på de som varit rakade.

"Som varit rakade"? Så om person varit rakad, men nu är hårig så är det ok?
  • Eena

Oroa dig inte, det är ingen större skillnad. Även vid deep throat har jag inte upplevt några större problem även om de varit orakade.

Smaken på sperman är svår att beskriva men det är enligt mig inte äckligt. Smakar sperma

Lycka till!

• Anonym (Spelar ingen roll)

Rakat eller orakat kvittar, bara den är ren.

Svar på tråden Första gången suga av en hårig?