• Anonym (Problem)

    Vid fysisk kontakt idkar vi inte samkväm som vi planerat...

    Känner mig förvirrad i relationen med den dam jag stämmer möten med på olika fik och restauranger. Vi har träffats i cirka tre månader och båda har i skriftligt meddelande per e-post bekräftat att vi fattat tycke för varandra. Vi har i ett flertal tillfällen idkat samkväm med varandra. Vi håller även daglig kontakt med varandra.

    Jag har emellertid inte innan erkänt för henne att jag i samkväm även föredrar masturbering. Jag har föreslagit och frågat huruvida jag får masturbera hennes framstjärt i utbyte mot att hon får masturbera min lem. Hon har medgett samtycke. För varje gång vi därefter idkat samkväm har masturbering aldrig skett. Ändå påminner hon mig efteråt "föredrog du inte även masturbering?"

    Jag är en blyg man. Jag vill inte alltid ta steg för allt. Jag har förklarat detta för henne. Det känns, enligt mig, att hon inte tar hänsyn till det. Samtidigt känner jag mig oerhört påflugen som föreslår en viss sexuell akt, utan att få ett direkt bemötande.

    Hur ska situationen hanteras?

  • Svar på tråden Vid fysisk kontakt idkar vi inte samkväm som vi planerat...
  • Anonym (suck)

    Använder du ord som framstjärt så förstår jag att hon inte fattar vad du menar..... 

Svar på tråden Vid fysisk kontakt idkar vi inte samkväm som vi planerat...