Igår kändes det som ett bra alternativ att inte leva längre.
Jag har sen barnsben alltid stött på problem, hamnat i knepiga situationer och blivit orättvist behandlad och missförstådd. Jag har alltid en känsla i kroppen av att jag måste vidare till något annat. Så har det i stort sätt alltid varit. För 2 år sedan började jag jobba inom vården och med funktionshindrade människor, någonting som gav mig ett lugnt. Men då fungerade jag inte med personalgruppen. Dom upplevde allt på ett helt annat sätt än jag, som att vi var i två olika världar.
Jag blev jätteledsen ovh sjukskriven.. Jag sökte nytt jobb ovh fick det men blev av med det då mina tidigare arbetsgivare sa att jag hade hög sjukfrånvaro (2mån sjuksriven) och samarbetssvårigheter..
Min man oroar sig för pengar och blir arg för att jag inte kommer igång, han säger också att mitt mående och fyrkantighet påverkar alla negativt och att vi måste sätta oss ner och prata. Prata om familjen och jag kan inte koncentrera mig, har aldrig känt mig så förvirrad och totalt maktlös.
Det har nu påbörjats en utredning om jag har adhd och autism.
Jag har fått frågan hundra gånger om jag vill avsluta mitt liv men jag alltid sagt nej. Men igår kom jag fram till att jag vill nog det, jag har ingen aning om var jag ska börja...? Jag har ingen utbildning, ingen jobb, verkar inte kunna använda mig av mina referenser.. En familj som tycker jag är värdelös som inte ens kan handla mat som går att få ihop till en middag eller sortera strumpor.
Jag var på psykakuten igår eftersom när min man frågade vad fan det var för fel på mig så sa jag helt lugnt för jag känner mig helt lugn i det att när tillräckligt många piller finns i min närhet så går jag vidare..
Jag åkte dit men det tog för lång tid så jag åkte hem och sov.. Sen sökte jag en utbildning som om ingenting hade hänt.. Som om jag inte precis sagt till min man att jag vill dö.. Det måste var skitjobbigt för honom! Stackarn... Tänk er stressen han måste känna..