• Anonym (Klara)

Ge en Alla hjärtansdag gåva till förskolepersonalen?

Jag har köpte en chokladask som jag tänkte ge personalen på barnens förskola. Dom har endast gått 1 månad på denne förskola. Är det rätt eller fel? Vad skriver man på kortet?

• Svar på tråden Ge en Alla hjärtansdag gåva till förskolepersonalen?
  • Anonym (suck..)

Jösses - vad ska du ge till din lokala ica-handlare, apotekaren, bankmannen, bvc, dina grannar o.s.v. i all oändlighet....... ????

Nej, man ger inte alla hjärtans dag presenter till PERSONALEN som enbart gör sitt jobb - det är bara sjukt!

• Anonym (Norba)

Det hade jag inte gjort, nej. Dela för att det är alla hjärtans dag (opassande, en julklapp är mer passande), dels för att de bara gått där i en månad.

• Anonym (Klara)
    Anonym (suck..) skrev 2016-02-11 10:34:00 följande:

Jösses - vad ska du ge till din lokala ica-handlare, apotekaren, bankmannen, bvc, dina grannar o.s.v. i all oändlighet....... ????

Nej, man ger inte alla hjärtans dag presenter till PERSONALEN som enbart gör sitt jobb - det är bara sjukt!

Vill visa att jag uppskattar deras jobb Att dom tar hand om det bästa jag har när jag jobbar. Men är det kanske skillnad på alla hjärtansdag present och en present om fröken slutar? Eller är det lika då?
  • taquine

Klart du kan ge en chokladask , men inte som alla hjärtans dagpresent 

Det gör man väl till sin käraste?

Goodness me
  • Anonym (Klara)
    Anonym (Norba) skrev 2016-02-11 10:35:58 följande:

Det hade jag inte gjort, nej. Dela för att det är alla hjärtans dag (opassande, en julklapp är mer passande), dels för att de bara gått där i en månad.

Varför är det opassande bara för de gått där 1 månad? Är det fel att ge något åt dom tillsammans ska man ge något till dom var då?
  • ungbrunett

Jag tycker inte du ska ge. Det finns ingen mening med det. Ät upp den själv istället ;)

• Anonym (Klara)
    ungbrunett skrev 2016-02-11 10:38:43 följande:

Jag tycker inte du ska ge. Det finns ingen mening med det. Ät upp den själv istället ;)

Det är just det jag inte vill :) 
    Sambon fick den i jul för han hjälpte en granne skotta gården men jag ska sluta med godis haha
  • Anonym (Norba)
    Anonym (Klara) skrev 2016-02-11 10:37:15 följande:
    Varför är det opassande bara för de gått där 1 månad? Är det fel att ge något åt dom tillsammans ska man ge något till dom var då?
    Gör som du finner passande. Jag brukar ge varje jul eller innan "sommarlov", och då ger jag ett varsitt paket till varje fröken. Men alla hjärtans dag ger man väl paket åt den man är tillsammans med mer? Har du tänkt att ge varje högtid?
  • Maddi

Haha ja då får dom något att skratta åt i personalrummet :D

• Anonym (Norba)

Får rätta fröken till pedagog.

Svar på tråden Ge en Alla hjärtansdag gåva till förskolepersonalen?