• Lyckobarnet

Unga gravida bf juli-september

Hej! Finns det några yngre blivande mammor här som väntar sitt första barn juli-september? Är 19 och beräknad preliminärt 2 september. Har en sambo och vi tycker det ska bli superspännande!

Hur har ni mått längs vägen? Själv har jag mått superbra

Hoppas följas åt!

• Svar på tråden Unga gravida bf juli-september
  • Bjoork
    Lyckobarnet skrev 2016-02-12 11:45:35 följande:

Hej! Finns det några yngre blivande mammor här som väntar sitt första barn juli-september? Är 19 och beräknad preliminärt 2 september. Har en sambo och vi tycker det ska bli superspännande!

Hur har ni mått längs vägen? Själv har jag mått superbra

Hoppas följas åt!

Hej! 21 år gammal och vi väntar andra barnet i juli, har en son på 5 månader. Har mått väldigt bra hela denna graviditeten än så länge, förrutom hemsk foglossning och lite annat. V.18 idag.
  • Ewelinalarssonn

Hej! Är 21 år och min sambo är 24. Vi väntar vårat första barn som är beräknad till 30 augusti. Går in i vecka 13 på tisdag!
    Illamåendet börjar äntligen gå över, tack och lov för det!

• Lyckobarnet
    Ewelinalarssonn skrev 2016-02-12 13:54:38 följande:

Hej! Är 21 år och min sambo är 24. Vi väntar vårat första barn som är beräknad till 30 augusti. Går in i vecka 13 på tisdag!

Illamåendet börjar äntligen gå över, tack och lov för det!

Åh vad roligt, inte många dagars skillnad. Jag går in i v 12 på lördag... känns numera som en evighet till ultraljudet känner mig lyckosam som inte haft problem med illamåendet, har väldigt stor fobi för det.
  • Ewelinalarssonn

Haha samma här! Ska på ultraljud den 23e. Längtar sååå mycket!
    Ja åh vad skönt, hade gärna velat slippa jag också haha. När ska du på ultraljud?

• Lyckobarnet
    Ewelinalarssonn skrev 2016-02-12 17:48:35 följande:

Haha samma här! Ska på ultraljud den 23e. Längtar sååå mycket!

Ja åh vad skönt, hade gärna velat slippa jag också haha. När ska du på ultraljud?

Ska på ultraljud den 31 Mars, så är en bra bit dit
  • LICORICE

Smiter in här trots att jag har bf i Juni. Är 19 år gammal och bor tillsammans med min sambo i en liten håla. Har mått bra än så länge, bortsett från lite spyor i vecka 16. ????

• jjeessiicahh

Äntligen! Jag har precis fyllt 21 och är gravid i vecka 23 (24 imon). Bf 20 juli! Jag och sambon har vart tsm i ett år på lördag! Gått fort men känns helt rätt! Mådde dåligt fram till vecka 17 och vissa dagar under den tiden önskade jag att allt bara var över! Men nu mår jag prima och älskar att känna min dotter växa i mig =D

• jjeessiicahh
    LICORICE skrev 2016-02-23 09:31:24 följande:

Smiter in här trots att jag har bf i Juni. Är 19 år gammal och bor tillsammans med min sambo i en liten håla. Har mått bra än så länge, bortsett från lite spyor i vecka 16. ????

Jag spydde fram till vecka 17, spydde senast för en månad sedan, då var jag i vecka 20! Så helt normalt :))
Svar på tråden Unga gravida bf juli-september