• Anonym (Skumt)

    Hade konstigt ligg nu inatt.

    Hade sex med en kvinna nu i natt. Hade varit på krogen. Vi söp oss fulla och väl hemma hos henne så fick jag äran att trycka henne bakifrån, i prutten, och helt plötsligt fick jag syn på en makaron nära hennes kudde. Konstigt.

    Vi blev klara, hon somnade och jag gick till köket. Kollade vad hon hade och jag hittade billys panpizza som jag skulle värma i mikron. Men i mikron fanns det fryst kyckling. Skumt.

    Sen hör jag hur någon komma in i köket, de va hennes son på 3 år.

    Konstigt. Jag hade sex med en kvinna som har barn. Vem hade hand om ungen när mamman var på krogen?

  • Svar på tråden Hade konstigt ligg nu inatt.
  • Anonym (Men!)

    Varför väckte du inte henne och frågade? Det kan ju vara så att barnvakten smet ut efter att ni kommit, men om inte så har alltså hennes 3-åring varit ensam hemma...Varför förvarar man en fryst kyckling i micron? Hon kanske var heldragen innan hon gick ut och glömde både ungen och kycklingen???

  • Anonym (Kicky)

    Och jag som läste först att du hittade en osmält makaron på snoppen efter att du tagit henne i kloaken. Det hade vart värre faktiskt. Och det vet väl alla att treåringar numera är så pass mogna och självständiga att dom mycket väl kan vara ensamma hemma. En del flyttar tom hemifrån och bor själva. Just nu har jag själv två treåringar som jobbar heltid på kontoret och min högsta chef fyllde nyss fyra.

    Sen finns det ju även chansen att bruden du stampade bajs på är typ ett socfall med alkoholproblem som inte vet vart gränserna går. Antagligen är det en ny främmande gubbe varje helg. Hon kan ju även vara sprutnarkoman så ett Hep C och hiv test vore ju på sin plats, även om kådisen var på.

  • Anonym (Alltså)

    Hon är en sån har svårt med tider, någon diagnos!! Därför kycklingen ligger i micron o manaronen. Hon äter i sängen. Inget konstigt, men "ligger du i sängen kommer ditt liv förbli i sängen" akta dig!! Ungen är stor nu, oroa dig inte.

Svar på tråden Hade konstigt ligg nu inatt.