Har inte märkt någon skillnad över huvud taget faktiskt, förutom den generella skillnaden i hur män och kvinnor uttrycker sig på Internet. Men det gäller inte bara här. Men fler kvinnor än män kör med känsloargument eller skriver "inlindat", medan fler män är rakt på sak eller låter "hårdare" i tonen. Och som någon påpekade ovan, ofta skriver "så här är det", istället för "jag tycker". Vare sig de har rätt eller inte
Generellt tycker jag att diskussionsnivån på detta forum är ganska låg, men det är inte specifikt för män. Några män och kvinnor sticker ut som ganska intelligenta, allmänbildade och pålästa. Eller så har de bara lättare att uttrycka sig i skrift än många andra här. Men troligen är det en kombination. Men ja, det kan lätt få resten av forumet att upplevas som "korkat", även om det kanske är en orättvis beskrivning. Men det gäller sannerligen inte bara de män som hänger här.
Sen stämmer det förvisso att männen här verkar koncentreras till vissa delar, främst politik och sex. I politik och samhällsdelen har vi de arga, potentiella näthatarna, men också en del vettiga inlägg. I sexdelen har vi de sliskiga typerna (inte bara män, men till stor del), som gärna startar trådar där de frågar kvinnor om senaste gynbesöket eller om de skulle kunna tänka sig att sälja sina använda trosor osv. Samt - inte sällan - kontaktar kvinnliga nick på deras privata sida. Korkade? Jag vet inte. Snarare desperata kanske