• Mamma120516

Hjälp mig SNÄLLA

Hej. Jag ska försöka ta det kort. Den 29/1-2016 var jag hos min Gynläkare och gjorde ett VUL och hon såg att jag hade ägglossning den dagen. Vi blev jätte glada eftersom att jag hade det utan att äta tex pergotime. I alla fall det var en fredag jag gjorde detta. En vecka efter fick jag jätte jätte ljus bruna flytningar och nästa dag bruna och tredje och fjärde började jag blöda trodde det var min mens. Men jag blödde bara 2 dagar. Har pratat med min gynläkare och hon säger att det kan vara ett jätte tidigt MF eller att jag är gravid. Har lite oregelbunden mens. Men den bruka i alla fall komma varje månad men nu är det dax och ingen mens. Negativa grav tester och idag gjorde jag ett ägglossnings test det var positivt.

Vad tror ni?? Har någon varit med om samma?? Snälla skriv om ni fattar vad detta är blir galen vill så gärna ha ett syskon till min ängel som snart är 4 år o frågar hela tiden varför hon inte har ett syskon än.

• Svar på tråden Hjälp mig SNÄLLA
  • ensamärstark

Jag tycker du ska prova att ta ett nytt test av ex CB plus. Predictor early mäter från mindre hcg.

Ägglossningstest kan visa positivt kring mens.

Svar på tråden Hjälp mig SNÄLLA