Kommer inte över henne..
Jag är 37år och är gift med en underbar kvinna som är 38. Vi har varit gifta i 21år och har 2 underbara barn. Vi bor i hus och hela paketet.
Jag älskar min fru och har inte gjort några snedsteg innan. Men nu har jag klantat till det ordentligt och vet inte hur jag skall göra för att få tillbaka min livsglädje.
För att göra en väldigt lång och komplicerad historia så enkel som jag kan. Så jag älskar min fru och vill inte lämna henne.
Allt började på jobbet med att det kom in sommarjobbare sommaren 05. En av tjejerna som började jobba var 20år. Alltså 17år yngre än mig. Hon är otroligt söt och charmig på alla sätt som man kan tänka sig. Vi pratade mycket om livet och allt möjligt. En dag började vi skriva efter arbetet och det började kännas konstigt. Men jag tänkte inte så mycket på det för någonstans i mitt bakhuvud så vet jag att hon ser mig nog som en gubbe.. Vi flörtade lite med varandra och sen så var det inget mer med det. Men så någon vecka senare så kysste hon mig på jobbet. Och jag föll som en fura. Vi träffades 2 ibland mer gånger i veckan och ja vi låg med varandra. Hon sa hon började älska mig och jag vet inte men jag tror jag började jag med. Vi skrev 100sms om dagen och vi längtade efter att träffas. Jag funderade på vad fan jag gjorde och kom på att jag inte viste något längre. Hennes samvete tog över och hon/ vi lade i bromsen. Hon har en kille som hon älskade med. Så vi bestämde att vi inte skulle höras av mer när hon slutade på jobbet. Men vi träffades någon gång efter och sen så bestämde vi att sluta. Inga sms inga samtal inget. Nu har det gått några veckor och jag kan inte tvinga mig att glömma henne. Älskar min fru och vill leva med henne.. Men samtidigt så tänker jag på den andra tjejen hela tiden. Var över 20 årsedan jag var kär eller vad det nu är jag blev i henne och det är jobbigt att bara klara av vardagen. Vet inte om jag skall berätta för min fru. Så får hon se om hon vill ha mig eller inte. Jag förtjänar inte att ha en kvinna som hon efter detta. Men om jag berättar så kommer hon att bryta sönder och samman. Vad jag vill skriva om detta vet jag inte själv. Vill bara få ut det ur mitt hjärta..