• Äldre 15 Feb 18:23
    1242 visningar
    4 svar
    4
    1242

    Utebliven mens negativa test, grav symptom???

    Hej, Jag har aldrig sen mens och min mens är nu ca 6 dagar sen. Vi hade oskyddat samlag runt förväntad ÄL, fick några dagar efter de en liten blödning (blodblandat inte färskt) väldigt liten mängd under 1 dygn (min mens brukar vara rätt riklig och pågå i minst 5 dagar så jag vet att det inte var min mens) tolkade de som en nid blödning. Jag har även haft molande mensvärk i ca 2 veckor, väldigt uppblåst mage, kissar ofta, illamående och trött. Alltså tecken på graviditet, men jag har tagit ett flertal grav test men dem har alla varit negativa!! är de möjligt att just jag har så pass låga hcg nivåer? kan det vara så individuellt? finns det någon som har erfarenhet av liknande?? Tacksam för feedback

  • Svar på tråden Utebliven mens negativa test, grav symptom???
  • Äldre 15 Feb 18:30
    #1

    Det kan vara så när man är spänd och väntar på mensen....

  • Äldre 15 Feb 20:10
    #2

    menstruation.se/pms/

    Här har du en bra sida att läsa på om olika hormon och vad de gör med kroppen:)

    Du har troligen pms för skulle de vara gravsymtom så skulle de synas på ett test.

  • Joo322­1414
    Äldre 16 Feb 14:02
    #3

    Tyvärr var det likadant för mig. Testade, det var negativt, bara några timmar senare kom mensen. Tar det som att kroppen fördröjde mensen för att jag oroade mig

  • Äldre 1 Mar 10:20
    #4

    Så va det för mig. Va gravid! Det är så olika från person till person. Lycka till :)

Svar på tråden Utebliven mens negativa test, grav symptom???