• Anonym (Fundersam tjej)

Aldrig känt mig kåt på min pojkvän

Hej, så som rubriken lyder. Jag har aldrig känt mig speciellt upphetsad av min pojkvän, aldrig känt det där lilla "pirret" när man håller om varann.

Så har det varit under hela vårt förhållande, har aldrig känt mig speciellt kåt på honom.

Och jag känner mig så otroligt taskig & jag skäms, för att andra kan jag känna lite spännande "pirr" för bara jag pratar med dem.

Jag älskar honom, men börjar sakta få tankar om att det inte är kärleks sättet jag älskar honom på. Jag är 18 år & det är väl nu det ska vara som roligast? Någon som haft samma problem & vet hur jag ska göra för att få upp min lust för just min pojkvän??? Otroligt frustrerande.

• Svar på tråden Aldrig känt mig kåt på min pojkvän
  • Anonym (Oj...)

Hur och varför blev du ihop med honom?

• S c h n a

Ja, känner man så i din ålder är mitt råd att göra slut. Jag tror inte det är bra att ha sex med någon man inte tänder på och i synnerhet inte som tonåring.

Vi började träffas, då vi haft gemensamma bekanta tidigare. Vi blev bra vänner & vi trivdes bra med varann. Allt gick väldigt fort & vi blev tillsammans. Självklart hade jag känslor för honom då, men det tog lång tid innan jag verkligen blev kär i honom, så jag tänkte väl att sex lusten skulle komma lite sent den med fast än jag inte haft så förut. Det var även mitt första riktiga förhållande så..

Anonym (Oj...) skrev 2016-02-16 23:58:06 följande:

Hur och varför blev du ihop med honom?

• Anonym (Oj...)
    Anonym (Fundersam tjej) skrev 2016-02-17 00:09:33 följande:

Vi började träffas, då vi haft gemensamma bekanta tidigare. Vi blev bra vänner & vi trivdes bra med varann. Allt gick väldigt fort & vi blev tillsammans. Självklart hade jag känslor för honom då, men det tog lång tid innan jag verkligen blev kär i honom, så jag tänkte väl att sex lusten skulle komma lite sent den med fast än jag inte haft så förut. Det var även mitt första riktiga förhållande så..

Okej, det kanske gick lite för fort då...
    S c h n a skrev 2016-02-17 00:02:19 följande:

Ja, känner man så i din ålder är mitt råd att göra slut. Jag tror inte det är bra att ha sex med någon man inte tänder på och i synnerhet inte som tonåring.

Dem tankarna jag också haft.. Vårt förhållande har varit väldigt svajigt också så har tänkt att göra slut kanske vore det bästa inte bara för sexet skull. Sex är ju inte det viktigaste självklart, men tänker att om man inte har sexlust & aldrig haft för sin partner så kanske det handlar om något mer.. Men jag vet att han verkligen tycker jätte mycket om mig & jag vill verkligen inte såra honom!!
  • Anonym (Oj...)
    Anonym (Fundersam tjej) skrev 2016-02-17 00:13:29 följande:
    Dem tankarna jag också haft.. Vårt förhållande har varit väldigt svajigt också så har tänkt att göra slut kanske vore det bästa inte bara för sexet skull. Sex är ju inte det viktigaste självklart, men tänker att om man inte har sexlust & aldrig haft för sin partner så kanske det handlar om något mer.. Men jag vet att han verkligen tycker jätte mycket om mig & jag vill verkligen inte såra honom!!
    Men du kan ju inte vara ihop med någon bara för att inte såra personen. Hur skulle det se ut?

I sådana fall tycker ju jag att du kan bli ihop med mig, annars känner jag mig sårad.

Nej, det funkar ju inte, eller hur?
Svar på tråden Aldrig känt mig kåt på min pojkvän