Livrädd att jag har HIV eller annan könssjukdom! Kan inte sova :(
Hej alla!
Jag är verkligen livrädd att jag blivit smittad av någon könssjukdom. Särskilt HIV eller syfilis, då jag har dom symptomen. Jag mår så jävla dåligt så jag vet inte vad! Jag har gått och testat mig men jag får inte svar förrän om 3 veckor..
Jag har haft oskyddat sex med 2 stycken vaginalt, ena killen testade sig efteråt och sa att han var helt frisk. Ena är min kompis och han sa sig vara helt frisk. Jag vet inte varför jag var så dum i huvudet att jag hade oskyddat sex, det var precis i början när jag började ha sex :( Sedan har jag haft oralsex med flera utan kondom. Alla säger sig ha varit friska, då funderade jag inte så mycket vilket jag ångrar djuuuuupt idag.
Det hela började med för ca 3-4 veckor sedan, jag fick små utslag på fingrarna som kliade. Såg ut som små finnar. Tänkte inte mer på det men sen började det klia mer på kroppen och fick dessa utslag lite på armarna sen. Jag misstänkte att jag blivit biten (Det har funnits vägglus i vårt hus och jag fick även en madrass utav en granne) Tänkte att det förmodligen var bitmärke av vägglöss eller annat djur från madrassen så jag slängde ut madrassen och sedan gick jag till vårdcentralen för att kolla upp det. Sjuksköterskan sa att det såg ut som bitmärken av något men ej skabb som jag också trodde först. Så jag tog kontakt med en anticimex (eller vad dom nu heter). En kille kom och kollade lägenheten och madrass men hittade inga tecken på vägglöss. Han sprayade gift ändå. Jag sov sedan dess sällan hemma men fick ändå nya utslag, dom nya utslagen liknade dock mer myggbett. Jag tänkte att kanske något följt med kläderna. Jag gick ännu en gång till vårdcentralen men dom sa att det ser ut som bitmärken.
Nu i förra veckan fick jag dock ont i lederna på armarna, eller ont i armhålan. Körtlarna? Sedan huvudvärk och halsont. Jag vet inte om jag haft feber men känns som så eller så inbillar jag mig. Jag sökte på dessa symptom och har nu snöat in på HIV och syfilis. Vilket ger dessa symptom :( När jag sedan tänkt efter hade jag ett slags munsår på läppen innan utslagen bröt ut och det står att syfilis börjar med ett sår :( Jag får nu lite utslag lite då och då som kliar men är efter en dag eller några tim helt borta. Dom första utslagen som jag fick satt kvar länge och kliade som fan och jag kan fortfarande se märken ifrån dom så att dom är så olika är också skumt... Jag har bara utslag på överkroppen.
Det konstiga är dock att min syster som inte sovit hos mig men hos min mamma som jag spenderat största tiden hos nu eftersom jag trodde jag fått vägglöss fick ett utslag på halsen som kliade precis som mitt så då känner jag mig lugnare att det inte behöver vara någon könssjukdom iom att hon också fått utslag men hon fick bara det och är frisk i övrigt. Min mamma har inte fått något alls.
Men vad kan det annars vara?! På vårdcentralen sa dom att det ser ut som bett men killen från anticimex hittade inget hos mig ju? Sen får min syster ett också. Jag har aldrig haft såna här utslag och sedan får jag såna symptom.. Vad kan det vara om det inte är HIV eller något annat sånt? Hade jag inte haft utslag hade jag bara trott att det var någon förkylning.. Jag har inte gjort något annorlunda än att ta hem den madrassen och sedan har jag ju haft oskyddat sex vilket får mig att tro att jag fått någon könssjukdom.
Snälla jag är jätterädd och har ringt sjukvårdsupplysningen, bris och UMO säkert 30 ggr nu för jag är så rädd och jag kan inte göra annat än vänta. Dom säger att risken att jag blivit smittat är väldigt liten men ändå :( Förlåt för lång och rörig text men jag ville få med allt