• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många har varit otrogna?
  • Anonym (Ja)

Så typiskt. Råkade rösta nej istället för ja. 

Jag har varit otrogen i alla mina relationer förutom den jag är i nu sedan 15 år tillbaka. 

Jag var ung, egoistisk och var i relationer där killen alltid var mer kär i mig än jag i honom. Om det hade varit mer socialt accepterat för tjejer att bara ligga runt istället för att bli ihop så hade jag gjort det och inte hamnat i relationer med de här personerna. För det var så det kändes, att jag liksom hamnade i en relation så fort jag råkade hångla med någon.

• Anonym (nej)
    Anonym (Ja) skrev 2016-02-17 20:07:35 följande:

Så typiskt. Råkade rösta nej istället för ja. 

Jag har varit otrogen i alla mina relationer förutom den jag är i nu sedan 15 år tillbaka. 

Jag var ung, egoistisk och var i relationer där killen alltid var mer kär i mig än jag i honom. Om det hade varit mer socialt accepterat för tjejer att bara ligga runt istället för att bli ihop så hade jag gjort det och inte hamnat i relationer med de här personerna. För det var så det kändes, att jag liksom hamnade i en relation så fort jag råkade hångla med någon.

Har ni barn tillsammans i nuvarande relation?skulle du kunna trilla dit igen eller är det ett tryggt förhållande ni har idag ?
  • Anonym (Kvinna)

Jag var otrogen med mannen jag är tillsammans med idag, det är bara han och jag som vet om det dock. Vi låg lite lågt med vår relation efter att det tog slut med mitt ex och det är först nu ett år senare som det är "officiellt" så att säga. Jag och mitt ex har ett barn tillsammans men jag var verkligen inte kär i honom längre, han hade blivit som en bror, och nej det rättfärdigar inte det faktum att jag var otrogen. Min nuvarande hade jag känt i 13 år så det var inte heller så att jag låg med första bästa.

• Anonym (Beata Beatrice)

jag är det i mitt nuvarande äktenskap.  Med en annan gift man.  

• Anonym (Ja)
    Anonym (nej) skrev 2016-02-17 20:29:59 följande:
    Har ni barn tillsammans i nuvarande relation?skulle du kunna trilla dit igen eller är det ett tryggt förhållande ni har idag ?
    Vi har flera barn. Tryggt förhållande är det men vi har typ inget sexliv. Jag saknar det inte tillsammans med honom men kan bli attraherad av andra. Två gånger under den här tiden har jag varit sugen men jag har låtit bli. Jag kan inte vara otrogen mot min nuvarande; jag respekterar honom och älskar honom. Däremot skulle jag nog vara ok med att vi levde i en öppen relation där båda kan söka sig utanför förhållandet för sex som omväxling. 
  • Anonym (nej)
    Anonym (Ja) skrev 2016-02-17 20:48:18 följande:

Vi har flera barn. Tryggt förhållande är det men vi har typ inget sexliv. Jag saknar det inte tillsammans med honom men kan bli attraherad av andra. Två gånger under den här tiden har jag varit sugen men jag har låtit bli. Jag kan inte vara otrogen mot min nuvarande; jag respekterar honom och älskar honom. Däremot skulle jag nog vara ok med att vi levde i en öppen relation där båda kan söka sig utanför förhållandet för sex som omväxling. 

Ok, vad är det som gör att ni inte har något sexliv idag , nåt speciellt som hänt eller har det bara svalnat ? Har ni haft det bättre tidigare ?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (nej) skrev 2016-02-17 21:06:03 följande:
    Ok, vad är det som gör att ni inte har något sexliv idag , nåt speciellt som hänt eller har det bara svalnat ? Har ni haft det bättre tidigare ?
    Det har varit bättre, men inte toppen. Min man och jag passar inte så bra ihop sexuellt, och han är ganska dålig på att göra det så att det blir bra för mig, trots att jag har berättat vad jag vill. (inget konstigt, mer av typen "smek lite löst först och så hårdare efter en stund, gör inte så för att det gör ont" osv.) Så när vi väl ligger blir jag så stressad över att försöka komma att det inte blir så kul. Det är lite ömsesidigt; jag tycker t ex inte om att ge oralsex om jag inte är VÄLDIGT sugen på sex och det är jag ju sällan. Men för tillfället är jag mest sur och irriterad över att han inte fattar att om jag också fick orgasm skulle det bli sex oftare. Det känns liksom inte lönt för mig.

Sedan gick jag in i en depression och håller på att kravla mig upp ur den och den gör så att jag generellt har låg lust.
  • vargveum

Ja. Har senaste dryga 1½ året haft sex och/eller relationer med 9 kvinnor utanför min officiella relation. Några ons, några återkommande, några som mer är som relationer (fast hemliga).

• Anonym (en gång)

Ja, en gång. När jag var åtta år hahha.

Svar på tråden Hur många har varit otrogna?