• Anonym (Anonym signatur)

Hon ville att jag runkade framför hennes ansikte

Sambo sedan ett år tillbaka. Just nu har hon något väldigt många kvinnor på denna jord har en gång i månaden.

Själv kom jag hem efter en brutalt lång arbetsdag och ställde mig i duschen. När jag krupit ner bredvid min skönhet så säger hon att hon saknat mig idag och om hon får känna lite. Från att vara helt död så vaknade jag till på en sekund. Hon är magisk min sambo.

Men bara efter någon minut, knappt det så frågade hon mig om jag kunde sätta mig över henne och runka och komma i hennes mun.

Det skedde.

Nu till min fråga: vad får man som kvinna/partner ut av det egentligen? Är det egentligen inte lite förnedrande också? Jag tömde mig mestadels i hennes mun men det kom ju såklart lite i ansiktet också. Ska tilläggas att hon vid flera tillfällen sa hur kåt jag gjorde henne och vilken härlig kuk jag har.

Nej det är inte en superviktig fråga men skippa trötta kommentarer. Leta då reda på en tråd som intresserar er.

• Svar på tråden Hon ville att jag runkade framför hennes ansikte
  • Anonym (OnNani)

Framtida onanibilder kanske!?...eller så har hon läst eller pratat om sådant med väninnor/på nätet!? Annars låter det som en häftig grej...jag hade blivit väldigt positivt förvånad om min partner bad mig om något sådant. Kanske ville hon bara prova av nyfikenhet!?...antar att hon blev och blir upphetsad av det hela och det kan ju räcka för vissa.

• Anonym (Helt ok)

Min kille jobbar skift och vi brukar ibland skicka filmer när vi onanerar till varann
    Brukar även vilja se och ta emot när han runkar hemma.
    Han vill se mig med.
    Jag gillar det, älskar att se honom njuta och komma. Sväljer eller låter det rinna ner.

• S c h n a

Jag är visuell och vill se så mycket som möjligt av honom. För mig har det ingenting med förnedring att göra, det är inget jag tänder på öht.

• Anonym (ja)

Älskar å se min kille göra så! Men oftast blir jag så upphetsad så i sista minut ber jag honom komma innuti mej istället :D

• j a d e

Hon blev kåt av det, såklart. Jag tycker det är ganska korkat att det alltid ska förutsättas att sperma i ansiktet handlar om förnedring. Själv brukar jag få det som en ren belöning.

• S c h n a
    j a d e skrev 2016-02-18 12:27:35 följande:

Hon blev kåt av det, såklart. Jag tycker det är ganska korkat att det alltid ska förutsättas att sperma i ansiktet handlar om förnedring. Själv brukar jag få det som en ren belöning.

Precis exakt. Ja.
  • Anonym (Anonym signatur)
    S c h n a skrev 2016-02-18 12:39:47 följande:

Precis exakt. Ja.

Vill bara poängtera att JAG inte gjorde det för att förnedra. Det är något annat. En total bekräftelse på att hon tänder på en och "tillåter" det?...lite mer så tror jag.

Men man läser ofta andras meningar om att det är svineri och förnedring. Klart man ändå funderar om det ligger något i det men att man själv inte insett det.

Tack för era svar föresten. Verkar ju inte vara helt jävla misär det vi höll på med igår då.
  • Shagwell

Kör på om du/ni gillar det men om du känner dig obekväm med det - hitta på något annat då. Givande och tagande.

• S c h n a
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2016-02-18 12:54:26 följande:

Vill bara poängtera att JAG inte gjorde det för att förnedra. Det är något annat. En total bekräftelse på att hon tänder på en och "tillåter" det?...lite mer så tror jag.

Men man läser ofta andras meningar om att det är svineri och förnedring. Klart man ändå funderar om det ligger något i det men att man själv inte insett det.

Tack för era svar föresten. Verkar ju inte vara helt jävla misär det vi höll på med igår då.

Jag förstår din tanke, och jag kan inte svara för henne men om hon sa att hon blev kåt av det så tänker jag att hon nog blev det med. Skulle du inte bli kåt om hon onanerade och kom ovanför dig?

Förnedring är intressant, tycker jag. Det finns en hel del andra gör som är förnedring för mig men inte för dem, och en hel del som jag gör som är förnedring för andra men inte för mig. Och så finns det en del som tänder på just förnedring, men hur de fungerar kan jag inte svara på. Jag kan inte ens föreställa mig vad som är upphetsande i det.
  • Anonym (Gaby)

Skulle du känna dig förnedrad om du slickade din tjej när hon grenslade ditt ansikte och kom? Att få fittsaft/utlösning i munnen är inte i sig förnedrande. Det blir förnedrande om kvinnan egentligen inte vill och om man har föreställningen att sperma är något som ingen "fin" kvinna vill ha nära sig... Men hon ville ju, hon tog initiativ och hon uttryckte sin kåthet. Själv älskar jag att se min man runka och älskar att göra det skönt för honom, precis som han gör för mig!

Svar på tråden Hon ville att jag runkade framför hennes ansikte