Hjälp? Vad är det som händer?
Hej! Jag och min man planerar barn. Slutade med p-piller i somras och tar det som det kommer, men självklart har man en liten smålängtan!!
Iallafall så var min senaste mens den 20 jan o jag skulle ha ägglossning 5 feb och hade bim nu i onsdags den 17 feb.. MEN en vecka efter ägglossning så fick jag en brun flytning vid toa besök, tänker inte mer på de utan tror att det är mensen som är på G. Nej dagen efter kommer ingenting, dagen därpå får jag en vit/vattning flytning med blod i. Och dagen där på får jag ännu mer brun flytning men enbart så att det märks vid toa besök!
Alltså 9 feb började allting. I tisdags, 16 feb så får jag mens.TROR jag ja, den är klumpig och mörk (ursäkta) och ger sig till kvällen. Hela dagen igår kom det ingenting. Imorse vid toa besök var det rött och brunt och inget mer!!!!
Vad är det sol händer?? Har tagit test som visar negativt.. Har inga symptom förutom detta, eventuellt att jag känt en konstig smak i munnen, metallisk och uppsvälld men uppsvälld är man ju var å varannan dag annars. NÅGON vänlig själ sol vet vad det e som händer med mig ??