Får ni killar doppa mycket?
Eller hade ni velat doppa oftare?
30 yr old virgin, aldrig fått doppa. Börjar fundera på att söka upp prostituerad. Men det är ju som alla vet olagligt i Sverige, så man borde nog åka utomlands för det. Vore ju lite jobbigt om man åkte i fängelse för att man ville pröva på hur det känns att få ligga med en annan människa.
Har aldrig fått doppa alls så jag skulle definitivt vilja doppa oftare. Får hoppas man lyckas doppa åtminstone några gånger innan det är dags att lämna in. Trevligast vore förstås att hitta en kvinna för en riktig relation.
Går i våger ibland flera gånger om dagen i bland en gång i veckan i samma grotta i 31 år.aldrig under 1 gång i veckan.
Jättesvår fråga det där.
Men ja, jag hade nog gärna velat doppa oftare. Sex är skönt, men man kanske inte vill ha sex med precis vem som helst.
Jag tror att det är enklare som tjej att hitta någon att bara ligga med, om det är det man är ute efter.
Hur går det för dig själv? Blir du doppad i mycket, är du nöjd med hur mycket du blir påsatt eller skulle du vilja bli det oftare?
Haha, jaha, du är själv kille alltså? Jag trodde du var en tjej som var nyfiken på hur det går för killarna på sidan...
Nej, jag har inte fått någon gryta alls.
Så klart hade jag velat doppa oftare, men det jag längtar mest efter är kroppskontakten.
Klart att man vill göra det oftare men förstår även att livet är jobbigt, Försöker dock underlätta vardagen, ge massage, mycket mys, massage, ta tidiga mornar etc.
Tror att om man underlättar sysslor och bara vara nära så leder det slutligen till mer frekvent sexliv. Att man skulle behöva ändra på sig totalt är båg.
Beröm er kvinna, ge henne massage, diska, städa, gå en promenad. Ja vad som helst, det är mysigt. Mår alla bra så blir sexet även bra.
/ Jepp
Klart att man vill göra det oftare men förstår även att livet är jobbigt, Försöker dock underlätta vardagen, ge massage, mycket mys, massage, ta tidiga mornar etc.
Tror att om man underlättar sysslor och bara vara nära så leder det slutligen till mer frekvent sexliv. Att man skulle behöva ändra på sig totalt är båg.
Beröm er kvinna, ge henne massage, diska, städa, gå en promenad. Ja vad som helst, det är mysigt. Mår alla bra så blir sexet även bra.
/ Jepp