• Svar på tråden Vad för kön ?
  • anonymförtillfället

Liina91 jag skall göra ett extra för tillväxt senare i graviditeten men vill så gärna veta nu ? Får väl annars boka in ett utöver. Någon annan som väntat pojke som vet att de ser ut ungefär såhär ? ?

• Liinaa91
    anonymförtillfället skrev 2016-02-20 22:39:15 följande:

Liina91 jag skall göra ett extra för tillväxt senare i graviditeten men vill så gärna veta nu ? Får väl annars boka in ett utöver. Någon annan som väntat pojke som vet att de ser ut ungefär såhär ? ?

Om du ska göra en extra tillväxt kontroll så vänta tills dess. Jag väntar en pojke nu och man såg könet tydligt. Men ska ändå göra ett extra ul lite senare.
  • anonymförtillfället

Okej. Hur såg de ut på ditt ultraljud . Det var en läkare som gjorde mitt ultraljud denna gång och hon kollade i 3 sekunder och var helt säker. Men de är så svårt att tyda tycker jag . Fast jag ser att de är något som sticker upp i mitten . Bilden är tagen underifrån .

• Liinaa91
    anonymförtillfället skrev 2016-02-21 10:15:54 följande:

Okej. Hur såg de ut på ditt ultraljud . Det var en läkare som gjorde mitt ultraljud denna gång och hon kollade i 3 sekunder och var helt säker. Men de är så svårt att tyda tycker jag . Fast jag ser att de är något som sticker upp i mitten . Bilden är tagen underifrån .

Man såg tydligt en pung och en snopp som stod rakt upp ..
  • Trolleri

Så här såg en av mina grabbar ut (underifrån) på rul. Tycker det ser liknande ut som din bild, om den är som jag tror.
  • anonymförtillfället

Trolleri . Ja precis , de är liksom en pottbild. Man ser inte ena benet riktigt men man ser att de är där då man ser lårbenet (de vita) ? då är de nog en snopp däremellan . Tack för bilden ? vilken vecka var detta ? ?

• Trolleri
    anonymförtillfället skrev 2016-02-21 20:49:23 följande:

Trolleri . Ja precis , de är liksom en pottbild. Man ser inte ena benet riktigt men man ser att de är där då man ser lårbenet (de vita) ? då är de nog en snopp däremellan . Tack för bilden ? vilken vecka var detta ? ?

Vecka 20 (19+0) om jag inte är helt ute och cyklar.

Då kollade jag på bilden på rätt sätt och då är det ganska snarlikt.
  • Trolleri

Fick se en till sån underifrånbild på rul för några dagar sen också så gissar att det kommer en till pojke för min del.

• anonymförtillfället

Okej ???? du får ursäkta alla ? som dyker upp. Vet inte vad de är fel på sidan hahaha

Jag var i vecka 18+5 . Jag har bara flickor sedan innan , så jag har ju ingen aning om hur de ska se ut. Vill ju inte att det blir fel heller ? jag har försökt googla lite också och de verkar ju se ut som andra snoppar hahaha ???? men man vet ju som sagt inte..

• Trolleri
    anonymförtillfället skrev 2016-02-21 21:03:31 följande:

Okej ???? du får ursäkta alla ? som dyker upp. Vet inte vad de är fel på sidan hahaha

Jag var i vecka 18+5 . Jag har bara flickor sedan innan , så jag har ju ingen aning om hur de ska se ut. Vill ju inte att det blir fel heller ? jag har försökt googla lite också och de verkar ju se ut som andra snoppar hahaha ???? men man vet ju som sagt inte..

Gör man smileys kan de bli frågetecken istället.  

Jag tror som sagt att du kan lita på att det där är en pojke, men är du osäker så boka in ett till UL senare så får du det bekräftat/dementerat.
  • anonymförtillfället

Jag gör smiley med de går inte ändå . Haha

Ja jag ska på extra ul senare . Får vänta tills dess , de är en bit ifrån till närmsta mottagning där man kan boka könsbestämning. När ska du ha din bebis ? ?

• Trolleri
    anonymförtillfället skrev 2016-02-21 21:46:53 följande:

Jag gör smiley med de går inte ändå . Haha

Ja jag ska på extra ul senare . Får vänta tills dess , de är en bit ifrån till närmsta mottagning där man kan boka könsbestämning. När ska du ha din bebis ? ?

Den som jag lade upp bild på föddes 2012 och den som jag såg för nån dag sen ska komma i juli. Jag har hittills inte fått höra att det är en flicka på RUL och hittills har de haft rätt med de två födda. ^_^ tror de oftast är ganska säkra när de uttalar sig, känner du att det är jobbigt att det är en pojke och det är därför du är så osäker?  
  • anonymförtillfället

Åh vad roligt . När i Juli ? Jag är beräknad den 15e

Ne de känns mest jobbigt att hon skulle ha fel o man har ställt in sig på pojke. Hade ju varit himla roligt. Med tjejerna har de fått Kolla från olika vinklar för att vara helt säkra. Denna läkare verkade vara helt övertygad efter hon fick denna bild på 3 sekunder haha

• Trolleri
    anonymförtillfället skrev 2016-02-21 22:14:35 följande:

Åh vad roligt . När i Juli ? Jag är beräknad den 15e

Ne de känns mest jobbigt att hon skulle ha fel o man har ställt in sig på pojke. Hade ju varit himla roligt. Med tjejerna har de fått Kolla från olika vinklar för att vara helt säkra. Denna läkare verkade vara helt övertygad efter hon fick denna bild på 3 sekunder haha

Beräknat utifrån RUL till den 14:e. utökar min grabbduo med ännu en liten kille.
    Vilket barn i ordningen är det för dig? Lite avis att du ska få göra flera UL! Hur kommer det sig förresten? 
Svar på tråden Vad för kön ?