Kan inte glädjas över graviditeten pga av detta jäkla illamående,så deppig:(
Fler som mår dåligt under sin gravilitet o är deppiga o vill dela med sig??:/
Jag är snart gravid i vecka 9 och enda sen vecka 5 har jag haft hemskt illamående som bara blir värre. Har även legat inlagd på sjukan med dropp pga av alla kräkningar och att jag har svårt o få i mig mat o vätska. 167 cm lång o har nu gått ner från 55kg till 48kg..de känns:/ får endast i mig päron och päronaplitt glassar och coca cola....Har fått lergigan comp utskrivet och det har tagit bort de värsta iaf..kräkningarna men illamåendet från helvetet kommer o gå hela dagarna.
Har nu varit hemma från jobbet två veckor...en veckas semester och en vecka sjukskrev jag mig. Ska träffa läkaren idag o böna o be om en sjukskrivning för ja fixar verkligen inte o jobba som jag mår nu:( jobbar annars natt och även llte dagtid på ett psykboende vilket ganska tufft både psykiskt o fysiskt imellanåt.
Jag e nu rädd o orolig att försäkrings kassan ska neka denna sjukskrivning:( nån som har nån erfarenhet???
Ush känner mig så nere o deppig pga av detta jävla illamående. Ligger jag nerbäddad i sängen med rullgardinen nerdragen o der mörk o svalt så ger illamåendet med sig men hur kul är de o behöva ha de såhär.....är rädd o drabbas av förlossnins depression elr att de här blir värre:( igår kväll låg jag nästan o grina mig till söms o tänkte på att jag ville gö en abort men ångrade mig såklart....är bara så less på o må illa o ligga såhär. Sambon är stöttande så gott han kan men han jobbar borta mkt så man e mkt ensam vilket inte gör saken så mkt bättre:(