• Sandbergjosefine

Mens igen efter en vecka??

Hej, är väldigt fundersam just nu.

Allt började med att jag trodde att jag var gravid, tills jag fick mens för cirka 3,5 veckor sedan, och denna höll i sig i hela 1,5v (!!) (brukar aldrig ha mer än 4 dagar högst..) sen när mensen äntligen tog slut för en vecka sen så var allt lugnt, tills jag för två dagar sen fick en blödning igen! Inte massor, men typ brunt och der kommer ju endel ändå..

Vad händer? Har även ont i magen hela tiden, som mensvärk, ont i korsryggen, höfterna, ner i baksidan av benet osv.. Blir så förvirrad..

• Svar på tråden Mens igen efter en vecka??
  • Pimpinellan

Låter nästan som missfall ändå eller i vart fall nåt vajsing med hormoner. Inte slutat med piller nyligen eller andra hormon-p-medel?

• schober

Tagit något graviditetstest? Låter dessvärre lite som ett missfall...

• Sandbergjosefine

Tog ett gravtest precis innan blödning nr1 och det visade negativt, tog faktiskt två och båda var neg..

Har p-stav

• Sandbergjosefine
    Pimpinellan skrev 2016-02-19 23:34:00 följande:

Hormonellt p-medel alltså och de kan ställa till det.

Okej, konstigt att det blev såhär just nu när jag haft den i 1,5 år och aldrig haft några problem med den eller att detta hänt förut.. Men tack för svar :)
  • Pimpinellan
    Sandbergjosefine skrev 2016-02-20 00:11:57 följande:
    Okej, konstigt att det blev såhär just nu när jag haft den i 1,5 år och aldrig haft några problem med den eller att detta hänt förut.. Men tack för svar :)
    Tror det är den ändå.  Hur man reagerar på hormoner kan dessutom variera över tid,det är sällan konstant. Blir det fortsatta problem så kolla upp dig.
Svar på tråden Mens igen efter en vecka??