• 5847Alexandra

Vad är detta?!?! Varning för äcklig bild!!

I tre dagarna har jag haft lite ful/gröna flytningar, men har inte vart något jag tänkt på.. Men imorse när jag skulle få på toa för första gången så torkar jag mig och får ut detta, i två omgångar!! Är i vecka 16 nu och är jätte orolig! Vad kan det vara snälla hjälp mig?!?!

• Svar på tråden Vad är detta?!?! Varning för äcklig bild!!
  • syntharen

Det ser inte så bra ut, om jag var du skulle jag kolla upp att du har nån infektion i slidan. Flytningar ska inte vara så där gröna.

• modesty74

Du bör kolla upp detta. Kan vara delar av slemproppen som lossnat (den återbildas), men färgen är inte ok. Luktar flytningarna annars? Isf kan du ha bakteriell vaginos.

• 5847Alexandra

Efter att det där kom ut har det inte kommit några mer konstig flytningar, och den luktade inget särskilt. Ska vänta tills imorgon med att ringa barnmorskan!

modesty74 skrev 2016-02-21 08:11:36 följande:

Du bör kolla upp detta. Kan vara delar av slemproppen som lossnat (den återbildas), men färgen är inte ok. Luktar flytningarna annars? Isf kan du ha bakteriell vaginos.

• TwinkyIVF
    5847Alexandra skrev 2016-02-21 10:09:33 följande:

Efter att det där kom ut har det inte kommit några mer konstig flytningar, och den luktade inget särskilt. Ska vänta tills imorgon med att ringa barnmorskan!

Ring 1177 och se om du behöver åka till en gynakut och bli undersökt?
  • 5847Alexandra

Ringde dem igår efter inlägget och hon sa att det nog inte var någon fara, i och med att de inte luktade eller kliade. Skulle höra av mig om det fortsatte och det har det inte gjort! :)

TwinkyIVF skrev 2016-02-21 10:29:03 följande:

Ring 1177 och se om du behöver åka till en gynakut och bli undersökt?

• TwinkyIVF
    5847Alexandra skrev 2016-02-21 12:23:48 följande:

Ringde dem igår efter inlägget och hon sa att det nog inte var någon fara, i och med att de inte luktade eller kliade. Skulle höra av mig om det fortsatte och det har det inte gjort! :)

Åh okej va bra!! Lycka till med graviditeten
  • 5847Alexandra

Tack så mycket! :)

TwinkyIVF skrev 2016-02-21 12:49:30 följande:

Åh okej va bra!! Lycka till med graviditeten

Svar på tråden Vad är detta?!?! Varning för äcklig bild!!