• 20160804

    Livsfarlig haklapp från Trygg-Hansa

    Flera har upplevt samma sak,Trygg-Hansa har kontaktats men vägrar varna och återkalla sin livsfarlig produkt.

    De gratis haklappar Trygg-Hansa skickar med i gratisbabyboxar är livsfarliga och har lösa tryckknappar. Kvävningsrisk till tusen!

    Jag har delat på ansiktsboken och instagram, hoppas att detta sprider sig. Om ni har varit med om detta själva, snälla kontakta kvällspressen, då Trygg-Hansa är så lama.

    Jag tror ju inte att deras försäkringar täcker "kvävning av Trygg-Hansa-haklapp"

    Jag har kontakt Aftonbladet ich Expressen!

  • Svar på tråden Livsfarlig haklapp från Trygg-Hansa
  • Serah

    Kastade vår också. Tyckte den kändes dålig i kvalitén och baksidan kändes äcklig. Tur det. Men tack för tipset! Hoppas informationen når ut till fler så att det inte hinner skada något barn

  • lillefröe
    NannaL skrev 2016-02-20 09:35:37 följande:

    Flera har upplevt samma sak,Trygg-Hansa har kontaktats men vägrar varna och återkalla sin livsfarlig produkt.

    De gratis haklappar Trygg-Hansa skickar med i gratisbabyboxar är livsfarliga och har lösa tryckknappar. Kvävningsrisk till tusen!

    Jag har delat på ansiktsboken och instagram, hoppas att detta sprider sig. Om ni har varit med om detta själva, snälla kontakta kvällspressen, då Trygg-Hansa är så lama.

    Jag tror ju inte att deras försäkringar täcker "kvävning av Trygg-Hansa-haklapp"

    Jag har kontakt Aftonbladet ich Expressen!


    Hände oss häromveckan. Alltså inte att någon kvävdes men lilltjejn drog av sig haklappen och knapparna lossnade. Om vi inte vart där hade hon definitivt stoppat in dessa i munnen!! 


    Visst är det den där röda med vit rand? 

  • 20160804

    [quote=76358841][quote-nick]lillefröe skrev 2016-02-20 15:18:32 följande:[/quote-nick]

    Hände oss häromveckan. Alltså inte att någon kvävdes men lilltjejn drog av sig haklappen och knapparna lossnade. Om vi inte vart där hade hon definitivt stoppat in dessa i munnen!! 

    Visst är det den där röda med vit rand? 

    [/

    Röd rand runt om och bojen på, ja!

    Skönt att du var i närheten ????????

  • 20160804
    lillefröe skrev 2016-02-20 15:18:32 följande:

    Hände oss häromveckan. Alltså inte att någon kvävdes men lilltjejn drog av sig haklappen och knapparna lossnade. Om vi inte vart där hade hon definitivt stoppat in dessa i munnen!! 

    Visst är det den där röda med vit rand? 


    Vad konstigt det blev när jag svarade. Menar såklart inte frågetecken! Gjorde hjärtan!
  • Glädje

    Tack..! den har jag använt mkt men inte hänt ÄN ska slänga den direkt!

Svar på tråden Livsfarlig haklapp från Trygg-Hansa