Värdelös läkare!!
Var hos en läkare idag för att jag har börjat få ont i ryggen (svanskotan och ner över rumpan) och över höfterna.. har svårt att jobba pga det..Har praktik på konsum och det jag gör är mest packa upp varor osv..
Men de var den värsta läkaren ja ha varit me om..Jag kände mej jättedum när jag satt och skulle förklara var jag hade ont för han tittade knappt på mej, mest bara på sin dataskärm. Han frågade knappt nåt heller..Det var mest som om han trodde att jag bara var där för att försöka bli sjukskriven. Men jag är verkligen inte en sån som går till läkaren så fort ja har lite ont nånstans...
Jag frågade om det kunde va foglossningar. Hans svar: "Njaaa du ha väl inte varit gravid förr?" Som om man inte kan ha foglossningar ändå?! Sen sa han kommentarer som: "Du tror väl inte att ja ska sjukskriva dej hela graviditeten!?" och "Att va gravid är ingen sjukdom" (Är ju inte de iofs..Men man kan ju ha det jobbigt ändå!) Han sa även "Kör hårt" (på jobbet) och "Gå på gymmet".........Han verkade inte fatta att jag har ont, och att de bara blir värre av att lyfta och anstränga ryggen..
Hursomhelst så blev jag sjukskriven halvtid i en vecka, och under den tiden skulle jag hitta en ny praktikplats...
Jag fick ingen tid hos sjukgymnast eller nåt sånt..Han skrev på papperet att jag hade typ ryggskott!
Jag blev så besviken på han så ja klara inte av att säja emot ens..Jag me mina jävla hormoner börjar ju gråta av ingenting, och de ville jag inte..Så jag tacka bara å gick därifrån..Fan va arg ja blir!!
Men jag har iaf tur som har en annan praktikplats på g..Annars är de ju inte världens lättaste att bara hitta en ny praktikplats på en vecka..De ska ju dessutom va nåt jobb som jag vet att jag orkar..
Nån mer som varit me om såna idioter till läkare??