• Anonym (anonym)

Blir ni kissnödiga i simhallen?

Är det fler än jag som blir sjukt kissnödiga av att bada i simhall? Går alltid och kissar när jag byter om men får ändå springa typ en eller två gånger under den timme jag är ute i hallen.

Nån gång var det sån kö till toan så höll mig i bassängen och släppte ut en rejäl stråle... Ingen märkte nått men blev sådär mossigt varmt och skumt i trosorna...

• Svar på tråden Blir ni kissnödiga i simhallen?
  • Aikido

Vet inte. Badar aldrig i simhall.

Men för sakens skull... efter några öl brukar det rinna till och en gång var det sådan kö till toan att jag gick ut och släppte ut en rejäl stråle. Ingen märkte något men mossan blev så där varm. Skumt.

Och vem fan badar i simbassäng med trosor?

• Annaspilar
    Aikido skrev 2016-02-21 13:25:47 följande:

Vet inte. Badar aldrig i simhall.

Men för sakens skull... efter några öl brukar det rinna till och en gång var det sådan kö till toan att jag gick ut och släppte ut en rejäl stråle. Ingen märkte något men mossan blev så där varm. Skumt.

Och vem fan badar i simbassäng med trosor?

Jag antar att TS menar bikinitrosor :)
  • Snygg kotlett

Du tänder på kiss o sånt va? Du vill veta vad andra berättar om när de kissar i simhallen så du kan sitta och smygrunka till svaren?

Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Anonym (Ja)

Ja tyvär blir jag alltid jättekissnödig på badhus. Vet inte varför, kan hålla mig i tiiiiimmmar annars. Men brukar inte gå så långt som att pinka i bassängen. Fy så äckligt.

• Anonym (Petra)

Många kisstrådar på sistone.

Kissar gör man på toa inte i vattnet!

• Anonym (anonym)
    Anonym (Petra) skrev 2016-02-21 14:35:26 följande:

Många kisstrådar på sistone.

Kissar gör man på toa inte i vattnet!

Inte lätt med liten blåsa och lång kö. Har du något bättre förslag?
    Snygg kotlett skrev 2016-02-21 14:14:39 följande:

Du tänder på kiss o sånt va? Du vill veta vad andra berättar om när de kissar i simhallen så du kan sitta och smygrunka till svaren?

Lite nyfiken på hur du antog att jag skulle vara en kille?

Nej jag är tjej, så det så. Sen får du tro vad fan du vill...
  • Anonym (Ja)

[quote=76362279][quote-nick]Anonym (anonym) skrev 2016-02-21 17:39:28 följande:[/quote-nick]Inte lätt med liten blåsa och lång kö. Har du något bättre förslag?

Jag har. Leta upp en annan toa. Gå in på omklädningsrummet eller så Inte fan måste man kissa i bassängen hur kissnödig man än är. Usch. Bla därför jag badar på badhus så sällan. Piss, plåster och hårstrån i vattnet. Urk.

• Anonym (anonym)
    Anonym (Ja) skrev 2016-02-21 23:08:29 följande:

[quote=76362279][quote-nick]Anonym (anonym) skrev 2016-02-21 17:39:28 följande:[/quote-nick]Inte lätt med liten blåsa och lång kö. Har du något bättre förslag?

Jag har. Leta upp en annan toa. Gå in på omklädningsrummet eller så Inte fan måste man kissa i bassängen hur kissnödig man än är. Usch. Bla därför jag badar på badhus så sällan. Piss, plåster och hårstrån i vattnet. Urk.

Men är ju helt naturligt med kiss. Du får vara glad att jag inte har diarré och grejor. Tänk dig själv när en stor svärm av kladdigt bajs flyter förbi dig i bassängen.... Mys.. Eller tre små korvar från grabben bredvid.

• Anonym (milia)

Kissa i buskar
    Kissa i gränder och nu
    Kissa i simhallar...
    Finns fler exempel.

När ska du ge dig?
    Har tom fått pm med frågan om jag har kissat på mig och hur det kändes.
    Suck!

• Anonym (anonym)
    Anonym (milia) skrev 2016-02-22 18:53:53 följande:

Kissa i buskar
    Kissa i gränder och nu
    Kissa i simhallar...
    Finns fler exempel.

När ska du ge dig?
    Har tom fått pm med frågan om jag har kissat på mig och hur det kändes.
    Suck!

Kiss kiss kiss kiss :D
Svar på tråden Blir ni kissnödiga i simhallen?