Dejtingsida Elitsinglar?
Registrerade mig på Elitsinglar eftersom jag tänkte att det var en seriös sida där man slipper spam. Ok, först och främst riktigt dyrt, mer än 1000 kr per månad om man inte vill betala för ett år i taget. Finns ingen sökfunktion utan man får ett antal partnerförslag per dag baserat på formuläret man fyllde i när man registrerade sig. Händer i princip ingenting och man får kanske ett besök på sin sida varannan dag. Känns inte som att det är så många registrerade där öht. Jag är ganska selektiv i mitt urval och mailade den ende jag fastnade för (en kille med ett kreativt yrke) men fick såklart inget svar.
Har nu registrerat mig på HP och där är det mer drag under galoscherna om man säger så. Dock är det så pass mycket drag att man blir blassé och bara sitter och klickar från bild till bild. Har återigen fastnat för en kille och skickade meddelande men han har inte varit online på ett tag tydligen och därför inte läst det. Kan tillägga att jag använder samma bild på Elitsinglar som på HP.
Vad är era erfarenheter av dessa sidor och även andra datingsidor? Jag ger i alla fall gratissidan HP högre betyg än den skitnödiga sidan Elitsinglar.