• Anonym (Frustrerad)

Viil få sexlusten tillbaka!!!!

Hej!! Vill och kan någon hjälpa mig med att få tillbaka lusten??? Sexlusten är bara så bortblåst. Är i klimakteriet och tycker att det är så jobbig!!!!!!!!

• Svar på tråden Viil få sexlusten tillbaka!!!!
  • Robert 832

Bästa tipset för att få ökad sexlust är att börja träna. Är det så att du är i ett förhållande och det är strikt monogamt så föreslå för din partner att ni ska börja komma i form tillsammans.
    Annars finns det massor av lustökande läkemedel, oljor etc.
    En del upplever ökad lust i samband med att experimentera och prova nya saker som de aldrig tänkt på tidigare. För andra funkar det att blanda in andra människor eller swinga. Finns alla möjliga sorters lösningar men de flesta ska nog diskuteras med ens partner först och främst. Lycka till!

• Anonym (Frustrerad)

Tack för tips! Det är nog inte själva idéerna som är orsaken för mig.Tror det är hormonellt och undrar vad man kan göra med det?

• Anonym (Samma typ)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2016-02-21 18:52:07 följande:
    Tack för tips! Det är nog inte själva idéerna som är orsaken för mig.Tror det är hormonellt och undrar vad man kan göra med det?
    Testa munkpeppar-heter agnuscastus och säljs på hälsokostaffärer och via nätet. Kan funka för det kan påverka både mens, fertilitet och pms. Såldes förr en mild variant på det mot klimakteriebesvär tror jag. Jag har själv noll sexlust, men det har en faktisk orsak: barnlöshet, flera missfall, smärta.
Svar på tråden Viil få sexlusten tillbaka!!!!