Är sambo men tänker på en annan hela tiden, är jag
Hej
Jag och min sambo har varit tillsammans i 4 år och har ett barn ihop på snart ett år. Det har varit lite svajigt mellan oss från min sida. Han har haft svårt för att ge mig fysisk närhet och vårt sex har varit dåligt mellanåt. Men på senaste tiden har det varit bra mellan oss. Jag känner att jag verkligen tycker om honom. Ibland känns det dock som om jag har moderskänslor för honom bara. Han har inte haft det så lätt i livet. En syster som alltid trycker ner honom, mamma som gått bort, pappa som varit missbrukare och ett ex som slagit honom och varit otrogen. Ja tycker så synd om honom och har på sistone inte haft några kärlekskänslor och inte varit kåt på honom eller vad jag ska säga.
Nu för ett tag sen träffade jag en kille jättesnabbt i en närliggande stad när jag var där med en kompis Killen var polis och jag har alltid varit svag för uniformer på killar. Vi pratade bara i typ 10-20 sekunder men jag märkte att det hände nåt på nåt sätt. Han hörde dessutom av sig sen till mig på facebook! Lång historia hur han hittade mig. Men vi började prata lite och det klickade. Han hade också barn så det hade vi gemensamt. Han var så snygg och jag blev typ förälskad i honom då han verkar vara en kille helt i min smak. Dessutom kände jag en förbannad åtrå till honom som jag inte alls känner för min sambo. Det här är så sjukt jobbigt. Vi pratade lite oskyldigt om allt möjligt sen kom vi in på sex men inte nåt mellan oss utan hur vi hade det i vårt liv just nu. Ungefär som hur kompisar sitter och pratar. När vi sen slutade prata sa han att jag kunde höra av mig om och när det tar slut med min sambo. Efter det har jag tänkt på honom varje jäkla dag! Jag ser den där supersnygga och sexiga killen framför mig som jag hade en hel del gemensamt med och som jag kände något för. Ni vet man känner ju på sig om det kan bli något och så kändes det verkligen!
Det har gått 1,5 vecka sen vi hördes och idag hörde han av sig igen! Nu har inte jag svarat än men vet ni vad det värsta är? Jag har gått och hoppas på att han ska höra av sig och blev så glad när jag såg att han hade gjort det! Så jäkla jobbigt det här är! Jag försöker intala mig själv att det här bara är en fantasi och att jag är kåt men samtidigt tänker jag större! Med den killen känner jag mig sedd som en kvinna och med min sambo känner jag mig som en mamma. Vad ska jag göra?!