Sex och bröst - killar?
Märkt att många killar glömmer brösten när man har sex. Varför? Tar du mycket på brösten?
Märkt att många killar glömmer brösten när man har sex. Varför? Tar du mycket på brösten?
Ja så mycket jag kan. Älskar bröst. Smeker och kysser dem så mycket som möjligt under sexet.
Håller och klämmer mest hennes bak så mycket jag kan. Gillar det mera. Men viktigaste är att hon älskar när jag gör det också.
För att vi har annat att fokusera på just då.
Det är ju inte som att ni tjejer tar oss killar på magen eller bröstet särskilt mycket under själva akten. När man ligger och myser efter sexet däremot så kan ju tjejen gärna få ligga och smeka på ens mage och bröst och så tar man själv henne på brösten. Smeka bröst funkar bra som förspel också.
Om dom är fina så är det klart jag ger dom fokus. Annars fokuserar jag på något annat jag gillar hos just henne.
Smeker brösten ibland. Men tycker inte jag får så mycket respons. Lägger krutet mera på annat istället. Och hon säger aldrig vad hon vill - så jag känner att jag gör vad jag kan.
Vet med mig att min fru hellre ser att jag ägnar brösten uppmärksamhet efter ett tag i leken. Att börja förspelet med att leka med brösten funkar inte för henne. Men när hon väl kommit igång riktigt så gillar hon det rejält. Alla är olika och det enda som kan få killen att förstå hur ni vill bli berörda är genom ord, blickar och andra reaktioner. Tycker du att din kille ska ta mer på dina bröst - prova att säga "Åh, jag älskar när du tar på mig sådär". Istället för att kritisera - inspirera! 11 killar av 10 kommer att fatta vinken
Alltså bröst är ju det vackraste som finns.
Dock så är ju tjejer olika känsliga.
Om du visar att du verkligen gillar det så är han ju väldigt ego om han ej vill ge dig njutning.
Är nu ihop med en tjej som faktiskt nästan kan komma endast genom beröring av brösten.
Helt sjukt häftigt, och det förstärker hennes orgasm när man smeker dom.
Så i alla ställningar som jag kan komma åt brösten ser jag till att smeka eller suga på dom.
Men jag har också varit med om tjejer som uttryckligen sagt att dom ej får ut ngt av bröstberöring.
Så det är som med allt som gäller sex.
Vissa gillar olika saker det är samspelet som gör om det blir bra sex eller ej.
Så signalera med andetag osv att du gillar å få brösten smekta, precis som du signalerar att om han slickar så så är det extra skönt.
Alltså bröst är ju det vackraste som finns.
Dock så är ju tjejer olika känsliga.
Om du visar att du verkligen gillar det så är han ju väldigt ego om han ej vill ge dig njutning.
Är nu ihop med en tjej som faktiskt nästan kan komma endast genom beröring av brösten.
Helt sjukt häftigt, och det förstärker hennes orgasm när man smeker dom.
Så i alla ställningar som jag kan komma åt brösten ser jag till att smeka eller suga på dom.
Men jag har också varit med om tjejer som uttryckligen sagt att dom ej får ut ngt av bröstberöring.
Så det är som med allt som gäller sex.
Vissa gillar olika saker det är samspelet som gör om det blir bra sex eller ej.
Så signalera med andetag osv att du gillar å få brösten smekta, precis som du signalerar att om han slickar så så är det extra skönt.
Smeker brösten ibland. Men tycker inte jag får så mycket respons. Lägger krutet mera på annat istället. Och hon säger aldrig vad hon vill - så jag känner att jag gör vad jag kan.
Jag vill ha indirekta direktiv i form av någon slags reaktion.
Om hon tycker om att jag smeker henne på brösten så är det bra om hon på något sätt visar det - eller att hon nån gång säger att det är skönt.
Om jag smeker i mer erogena zoner så märker jag ju om hon närmar sig orgasmen - men i dom mera "mellanerogena" zonerna har jag väldigt svårt att veta vad hon njuter av.
Uppskattas det är det klart rattarna skall uppskattas!
Det stönas aldrig hemma hos oss. Men för övrigt tror jag du har rätt - hon njuter inte nåt speciellt av att jag smeker hennes bröst. Med åren har jag lärt mig att hon njuter mest av att man går direkt på dom centrala kroppsdelarna i den undre regionen. När jag var riktigt ung slösade jag bort en hel del tid på smek o förberedelser - nu vet jag att hon vill ha fingrar eller tunga direkt på, gör man på rätt sätt så går hon igång ganska kvickt. Inte alls vad man fick lära sig på 70-talet - då skulle man ägna massor av tid på ett ömt förspel. Men jag var lurad - dom flesta kvinnor tänder troligen lika snabbt som män när man smeker på rätt ställe.
Brösten är enastående sköna att leka med och smeka både hårt oändligt lätt/mjukt. Att bara titta på dem när ens partner går naken är ren magi! Bröst slår allt!