• Anonym (Hjälp!!!)

    Katastrof - jag har för många förhållanden

    Snälla moderatorer. Lägg inte min tråd i sandlådan. Hur idiotiskt det än låder det jag skriver nu i min TS.

    Jag behöver verkligen hjälp! På riltigt, jag tror jag har något psykiskt fel i mitt jävla huvud. Jag är en ung man. Jag är bisexuell, men mer lagt åt gay hållet. Ingen vet om det. Jag spelar alltså hetero för hela omgivningen.

    Med killar har jag lätt för att vara öppen och ärlig. Tjejer intresseras sig ofta av mig, tyvärr. Jag kan inte vara ärlig med tjejer. Tycker "synd" om dem för de är så snälla. Så när någon tjej är intresserad av mig så kan jag inte säga nej. Hör och häpna nu-jag har en pojkvän i en stad, och TRE flickvänner i tre olika städer. Jag går in i väggen snart. Asså VAD I HELVETE HÅLLER JAG PÅ MED? SNÄLLA kan nägon hjälpa mig att orientera här. Jag blir galen. Hur det går ihop vet jag inte... Jag fattar inget själv. Jag är i förhållanden bara.

    Snälla hjälp, vad ska jag göra? Min psykiska störning ligger i att jag knte kan säga nej till dem. Ja kan inte ens göra slut. Ohhh... Jag orkar inte leva såhär.

  • Svar på tråden Katastrof - jag har för många förhållanden
  • Anonym (Vad gör jag?)

    Jag är likadan. Höll mig till min kille i sju år, sen senaste året har något rasat ihop. Nu har jag en i grannstaden jag försöker släppa, och TRE via jobbet. Två på samma kontor som jag också försöker släppa (så varför i h-ete klarar jag inte säga det till dom?) och en på ett annat kontor i en annan stad som jag börjar kära mig ner i rejält. Jag vet fan inte vad jag håller på med.

    Ingen av dom vet om varann. Jag behöver hjälp.

Svar på tråden Katastrof - jag har för många förhållanden