• Anonym (???)

Tänder somliga hetero på homoporr?

Jag funderar på det när jag kollar porr på nätet ibland:

Även om man inte specifikt letar efter det, utan snarare letar efter "vanlig" porr, så dyker det upp porr med shemales eller bögar. Detta alltså på samma sidor där det mesta visar heterosexuellt sex.

Hur kommer det sig? Finns det verkligen folk som surfar på sådana sidor, som lika gärna kan tänka sig homoporr? Finns det verkligen heterosexuella män som tänder på att se män ha sex med män eller shemales?

• Svar på tråden Tänder somliga hetero på homoporr?
  • Fjäril kär

ja såklart . Det är ju inte specifikt personen man tänder på i en  porrfilm utan själva företeelsen, sceneriet, kanske det där udda/kinky , ställningarna, det förbjudna osv osv.. som faktiskt tänder en. 

Jag som hetero tittar jag inte enbart på heterosex. Det har jag ju hemma så det är ju liksom inte intressant på så sätt.  letar jag porr på nätet så blir det oftast det privata JAG själv tänder på. Och det kan ju bli något utifrån en fantasi tex. Jag kanske fantiserar om tjejsex och då letar jag lesbiskt sex eller tjejer som onanerar eller liknande. Eller jag kanske tänder på wetsex och hittar filmklipp på folk som agerar inom den biten. 

Sen kan man ju bli tänd på det som man kanske aldrig får se eller uppleva på annat sätt än genom en dataskärm. Nyfikenheten på en shemale kan vara upphetsande även fast man inte tänder på just personen. 

• Anonym (lika)

Javisst, superhett att se kvinnor tillfredsställa och kyssa varandra.
    Föredrar det fast jag är straight och man.

• Anonym (kvinna)

Jag kan tända på bögporr eftersom den visar mera manlig njutning. I mainstream heteroporr är ju mannens ansikte oftast "bortrationaliserat" och i många fall är ju perspektivet "first man shooter"

• Anders 386

När jag var lite yngre letade jag efter alla möjliga varianter av porr. Jag har alltid varit intresserad av porr av nån slags kåtblandad nyfikenhet. Sökt efter allt möjligt avvikande. Tex djurporr, shemales, crossdressing, bögporr, hermafroditer, wetsex, scat. Egentligen precis allt utom sex med våldsinslag - där finns mycket som faktiskt bara ger avsmak.
    Men jag är nog inte riktigt hetero utan mer egentligen lite experimentell åt alla håll, iaf i fantasin. Men det finns det nog inget namn för. Däremot tror jag att en majoritet av Sveriges befolkning egentligen är såna - men dom stänger av dom känslorna bara för att dom är rädda att vara "onormala". För dom flesta människor går livet ut på att bevisa för andra hur normala dom är, och utåt sett är jag precis likadan.

• Anonym (lika)
    Anonym (kvinna) skrev 2016-02-23 10:35:59 följande:

Jag kan tända på bögporr eftersom den visar mera manlig njutning. I mainstream heteroporr är ju mannens ansikte oftast "bortrationaliserat" och i många fall är ju perspektivet "first man shooter"

Hm. Det är ju bara bra om man slipper se manliga ansikten.
    Hellre zooma in i närbild när två kvinnor kysser varandra liderligt så får man dubbelt upp av allt det goda.
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (lika) skrev 2016-02-24 23:33:41 följande:
    Hm. Det är ju bara bra om man slipper se manliga ansikten.
    Hellre zooma in i närbild när två kvinnor kysser varandra liderligt så får man dubbelt upp av allt det goda.
    Jo, men då är du förmodligen en person som går igång på kvinnor. Jag tänder på män. Så därför tycker vi lika, fast tvärt om
  • Anonym (lika)
    Anonym (kvinna) skrev 2016-02-25 08:52:26 följande:
    Jo, men då är du förmodligen en person som går igång på kvinnor. Jag tänder på män. Så därför tycker vi lika, fast tvärt om
    Jag tänder på personer som är fina, fagra, vackra, söta, gulliga, mjuka, sköna, behagliga, sexiga och charmiga. Därmed är män helt uteslutna.
Svar på tråden Tänder somliga hetero på homoporr?