• Anonym (TS)

Pinsammaste gången ni råkat släppa er?

Vilka/vilken är er pinsammaste situation ni har råkat släppa er? Berätta gärna.

Min pinsammaste situation var när jag satt i en minnesstund i en lokal. Det hölls en tyst minut. Jag kände hela dagen att min mage var spänd och okontrollerat släppte jag en 5 sekunder lång knatterrämsa som lät jättehögt. Alla låtsades som ingenting :( det var jättepinsamt

• Svar på tråden Pinsammaste gången ni råkat släppa er?
  • Anonym (Lala)

När barnmorskan satt 5 cm ifrån min rumpa med ansiktet och sydde ihop mitt underliv efter förlossningen :)

• Anonym (I sömnen)

Fes i sömnen, riktigt högt så jag vaknade, med en ny kille i sängen. Låtsades sova. Är nästan säker på att han var vaken... Alltså det var så pinsamt!!

• Duckface

När jag reste mig från stolen på jobbet för typ två veckor sedan. Det var en riktigt lång och hög brakskit som bara kom från ingenstans, så jag hann inte ens försöka stoppa den. Alla hörde, det måste de ha gjort, men låtsades som ingenting. Fy vad jag skämdes!

• Anonym (I sömnen)
    Duckface skrev 2016-02-23 13:28:30 följande:

När jag reste mig från stolen på jobbet för typ två veckor sedan. Det var en riktigt lång och hög brakskit som bara kom från ingenstans, så jag hann inte ens försöka stoppa den. Alla hörde, det måste de ha gjort, men låtsades som ingenting. Fy vad jag skämdes!

Varit med om samma en gång! Det var min näst pinsammaste..
Svar på tråden Pinsammaste gången ni råkat släppa er?